Administrator Nieruchomości
Ogłoszenie numer: 9475378, z dnia 2025-02-05
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Mokotów"
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Mokotów"
Administracja Osiedla „Dąbrowskiego”
w Warszawie
ogłasza konkurs na stanowisko:
Administrator Nieruchomości
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Łowicka 10
Opis stanowiska
bezpośrednia obsługa mieszkańców,
nadzór nad utrzymaniem nieruchomości,
nadzór nad konserwacją zieleni,
udział w przeglądach obligatoryjnych nieruchomości,
współpraca z działem technicznym w zakresie zgłaszania i usuwania awarii i usterek oraz dbałości o właściwy stan techniczny, sanitarny i estetyczny budynków i ich otoczenia,
współpraca z działem księgowości w zakresie planów rocznych i ich wykonywania, lustracji, inwentaryzacji, sprawozdań,
prowadzenie dokumentacji w zakresie lokali mieszkalnych i użytkowych oraz terenów Osiedla,
bezpośredni nadzór nad pracą gospodarzy domów i firm sprzątających,
współpraca z Ochroną Środowiska, Strażą Miejską, Policją,
Wymagania
- wykształcenie min. średnie
- doświadczenie minimum 12-m-cy w administrowaniu nieruchomościami,
- znajomość arkusza kalkulacyjnego i edytora tekstu,
- solidność i dokładność w wykonywaniu obowiązków,
- dobra organizacja pracy,
- kultura osobista,
- licencja zarządcy nieruchomości będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
- zatrudnienie na umowę o pracę na pełny etat,
- stabilne zatrudnienie
- dobra organizacja pracy,
CV można składać w siedzibie Administracji (ul. Łowicka 10, 02-574 Warszawa) lub za pomocą przycisku aplikowania.
Termin składania CV do 14/02/2025 r.
O terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej zakwalifikowani kandydaci
zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo.
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
Zobacz podobne oferty
-
Opis stanowiska: zarządzanie nieruchomością kontrola zgodności faktur z zapisami umów udział w zebraniach Wspólnoty i Zarządu kontrola jakości usług świadczonych przez firmy podwykonawcze...
-
Opis stanowiska: kompleksowe prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem nieruchomością, współpraca z działem księgowości, kontrola zgodności faktur z zapisami umów, przygotowanie oraz...
-
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Administrowanie nieruchomościami w Rejonie Warszawa Wschód: powiat łosicki, sokołowski, węgrowski, otwocki Dbanie o efektywne wykorzystanie...
![logo](/wp-content/uploads/2018/09/favorite-heart-button-1.png)