Asystentka / Asystent ds. Administracji
Podejmij wyzwanie
- wsparcie organizacyjne i administracyjne
- przygotowywanie zestawień i raportów
- wprowadzanie danych do systemów informatycznych
- kompletowanie wymaganej dokumentacji, odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów
- bieżąca współpraca z wszystkimi działami firmy
- inne prace zlecone w zakresie prac administracyjnych
- wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
- doświadczenie w pracy biurowej
- dobra znajomość pakietu Microsoft Office - przede wszystkim MS Excel jako warunek konieczny
- mile widziana znajomość obsługi systemu SAP
- znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
- bardzo dobra organizacja pracy własnej
- rzetelność, zaangażowanie i samodzielność
- samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania
- inicjatywa w działaniu i elastyczność
- umowę o pracę
- pakiet świadczeń socjalnych (opieka medyczna, ubezpieczenie, karta sportowa)
- dodatek lunchowy
- szkolenia w celu podnoszenia kwalifikacji
- możliwość rozwoju zawodowego
Po zapoznaniu się z informacjami dotyczącymi ochrony danych osobowych (pełna treść dostępna TUTAJ), w przypadku chęci udziału w procesie rekrutacyjnym prosimy o zawarcie w dokumentach poniższej klauzuli:
"Oświadczam, że zapoznałam/em się z informacjami dotyczącymi ochrony danych osobowych wskazanymi w ogłoszeniu i wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przekazanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez KRKA-POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-235), przy ulicy Równoległej 5 w zakresie przekazanych danych i celach prowadzenia procesów rekrutacyjnych organizowanych przez ww. podmiot oraz na przekazywanie tych danych do spółki Krka d.d. Novo mesto w Słowenii."
Udzielenie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolne, ale jej brak uniemożliwi rozpatrzenie dokumentów aplikacyjnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
-
Opis stanowiska: Przygotowywanie raportów i analiz z obszaru sprzedaży Weryfikacja i uzgadnianie rozliczeń z klientami Bieżąca aktualizacja baz danych i baz kontaktowych Kontakt z klientami w...
-
Czym będziesz się zajmować? Rejestracją dokumentów zakupu i wprowadzaniem ich do systemu elektronicznego obiegu dokumentów po wcześniejszej weryfikacji poprawności danych Wstępną...
-
Zadania: Pomoc w wystawianiu zleceń produkcyjnych Wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie organizacji produkcji (SOP) Wsparcie w kalkulacji zużycia materiałów Pomoc w rozliczaniu zleceń...