Doradca Klienta z Norweskim
Ogłoszenie numer: 9549376, z dnia 2025-03-15
Doradca Klienta z Norweskim
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Udzielanie pomocy klientom przez telefon, e-mail lub czat,
- Dostarczanie wsparcia technicznego,
- Rozwiązywanie zapytań dotyczących umów i rozliczeń,
- Profesjonalne zarządzanie reklamacjami klientów,
- Obsługa klientów indywidualnych i biznesowych, wsparcie na pierwszej i drugiej linii,
- Realizacja połączeń wychodzących w celach administracyjnych, np. zbieranie opinii, przypomnienia o opóźnionych płatnościach.
Wymagania
- Zorientowanie na obsługę klienta i jego doświadczenia,
- Biegłość w języku norweskim (poziom C1) i angielskim (poziom B2),
- Wysokie umiejętności komunikacyjne,
- Wiedza techniczna i administracyjna,
- Doświadczenie w obsłudze klienta (min. 6 miesięcy),
- Gotowość do sprzedaży dodatkowej,
- Dyspozycyjność do pracy zmianowej 5 dni w tygodniu (w godzinach: pon.- pt. 8:00-20:00, weekendy 10:00-18:00).
Mile widziane:
- Doświadczenie z systemem CRM.
Oferujemy
- Równe szanse dla wszystkich pracowników,
- Międzynarodowe i różnorodne środowisko pracy,
- Inwestycje w rozwój zawodowy poprzez coaching i mentoring,
- Wydarzenia team-buildingowe,
- Wsparcie lidera zespołu,
- Praca w nowoczesnym biurze w Warszawie,
- Prywatna opieka medyczna,
- Umowa o pracę lub umowa zlecenie.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Dodano: wczoraj
Armatis Polska
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
-
Zakres zadań: Zapewnienie wsparcia klientom w języku włoskim przez telefon, e-mail i chat. Doradztwo w zakresie rezerwacji, biletów i promocji. Rozwiązywanie problemów klientów. Zarządzanie...
-
Udzielanie pomocy przez telefon, e-mail lub czat, Techniczne wsparcie dla firmy streamingowej, Obsługa zapytań dotyczących umów i rozliczeń, Profesjonalne zarządzanie reklamacjami klientów,...
Dodano: wczoraj
Concentrix
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
-
Udzielanie wsparcia klientom przez telefon, email lub chat, Zapewnienie wsparcia technicznego, Rozwiązywanie zapytań dotyczących umów i rozliczeń, Profesjonalne zarządzanie reklamacjami...
© 2020
PRACA W MAZOWIECKIM – Wszelkie prawa zastrzeżone
