Główny specjalista
Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 146466
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa.
- Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.
- Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
- Budynek przy ul. Brackiej 4 jest częściowo dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Z uwagi na konstrukcję budynku utrudnione jest poruszanie się w nim osób niepełnosprawnych. W budynku brak jest windy umożliwiającej wjazd osobie na wózku inwalidzkim. W budynku znajduje się łazienka dostosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- Przyjmuje do archiwum zakładowego akta spraw zakończonych i prowadzi ich ewidencję w celu zabezpieczenia zasobów archiwalnych przed zniszczeniem lub utratą oraz dla zapewnienia ich dostępnością także doradza i udziela wyjaśnień pracownikom komórek organizacyjnych Ministerstwa w zakresie prawidłowego postępowania z dokumentacją.
- Opracowuje i uzgadnia przepisy kancelaryjno-archiwalne Ministerstwa.
- Przygotowuje materiały archiwalne do przekazania do Archiwum Akt Nowych.
- Przeprowadza kwerendy archiwalne i udostępnia akta przechowywane w archiwum zakładowym pracownikom Ministerstwa, instytucjom i osobom fizycznym.
- Inicjuje proces brakowania dokumentacji niearchiwalnej oraz współpracuje w tym zakresie z przedstawicielami archiwum państwowego.
- Sporządza roczne sprawozdania z działalności archiwum zakładowego Ministerstwa.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe ze specjalizacją archiwalnądoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowiskach związanych z prowadzeniem archiwum zakładowego
- Ukończony kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia
- Znajomość przepisów kancelaryjno-archiwalnych
- Znajomość ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach
- Znajomość ustawy o służbie cywilnej
- Znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej
- Znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
- Komunikatywność
- Umiejętność współpracy
- Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
- Umiejętność obsługi komputera: MS Office
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Zobacz podobne oferty
Dodano: 2024-12-30
Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Lokalizacja: mazowieckie / Grodzisk Mazowiecki
-
- pomoc przy realizacji wniosków na brakowanie- pomoc przy opiniowaniu przepisów kancelaryjno-archiwalnych (wczytywanie danych)- pomoc przy przejmowaniu materiałów archiwalnych (weryfikacja...
Dodano: 2024-12-26
Archiwum Państwowe w Warszawie
Lokalizacja: mazowieckie / Pułtusk
-
Warunki pracy Praca biurowa wymagająca odporności na stres w kontaktach z klientem. Stanowisko pracy wyposażone w monitor ekranowy z naturalnym i sztucznym oświetleniem. Praca wykonywana w...
-
Przygotowywanie dokumentów do archiwum zakładowego. Prowadzenie teczek, akt i spisów spraw. Prowadzenie dziennika korespondencji. Prowadzenie rejestru pism wpływających do Wydziału. Pomoc w...
© 2020 PRACA W MAZOWIECKIM – Wszelkie prawa zastrzeżone