Główny specjalista
Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Główny specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 151310
Warunki pracy
- Praca administracyjno-biurowa.
- Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe.
- Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).
- Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.
- Zagrożenie korupcją.
- Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach.
- Częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.
- Budynek przy ul. Żurawiej 4a jest dostępny i częściowo dostosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Wewnątrz zapewniona jest odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych, a także drzwi wewnętrzne o odpowiedniej szerokości. W budynku znajdują się dwie windy ułatwiające poruszanie się, ale nie są w pełni dostosowane dla osób na wózku inwalidzkim (wejścia do windy mają szerokość 77 cm). W budynku znajduje się łazienka dostosowana dla osób niepełnosprawnych.
Zakres zadań
- Przeprowadza kontrole organów i jednostek podległych Ministrowi lub przez niego nadzorowanych, podmiotów które otrzymały środki budżetowe z części budżetu państwa, której Minister jest dysponentem, podmiotów realizujących zadania finansowane ze środków Funduszu Pracy i Funduszu Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych, kontroli na podstawie przepisów szczególnych oraz kontroli wewnętrznych, w tym w szczególności: przygotowuje kontrole (opracowuje projekt programu kontroli i wykaz dokumentów wymaganych od kontrolowanych, przygotowuje pozostałą dokumentację związaną z przeprowadzaną kontrolą, analizuje niezbędne materiały, przeprowadza analizę ryzyka, wybór próby do kontroli); dokonuje i dokumentuje wyniki oględzin; przygotowuje analizy i zestawienia w zakresie realizowanych zadań kontrolnych; dokumentuje wyniki kontroli (sporządza sprawozdania/ informacje pokontrolne/ projekty wystąpień pokontrolnych/protokoły z przeprowadzonych kontroli); przygotowuje projekty stanowisk wobec zastrzeżeń wniesionych do dokumentów pokontrolnych; opracowuje zalecenia pokontrolne/ rekomendacje/ propozycje działań naprawczych; monitoruje wykonanie zaleceń pokontrolnych/ wdrożenie rekomendacji.
- Opracowuje informacje o charakterze systemowym dotyczące wyników przeprowadzonych kontroli, w tym informacji zbiorczej o realizacji przez wojewodów nadzoru i kontroli w zakresie polityki rynku pracy.
- Opracowuje informacje dotyczące działalności kontrolnej prowadzonej przez Wydział.
- Bierze udział w opracowaniu okresowego planu kontroli Ministra.
- Opiniuje wpływające do Biura Kontroli i Audytu projekty aktów prawnych i innych dokumentów (np. programy, plany i sprawozdania jednostek podległych lub nadzorowanych), w zakresie właściwości Wydziału.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe magisterskiedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
- Znajomość ustawy o kontroli w administracji rządowej
- Znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego w zakresie skarg i wniosków
- Znajomość ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy
- Znajomość ustawy o ochronie roszczeń pracowniczych w razie niewypłacalności pracodawcy
- Znajomość ustawy o finansach publicznych
- Znajomość ustawy o rachunkowości
- Komunikatywność
- Umiejętność organizacji pracy i orientacja na osiąganie celów
- Umiejętność współpracy
- Umiejętność obsługi komputera: MS Office
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Zobacz podobne oferty
Dodano: wczoraj
Ministerstwo Klimatu i Środowiska w Warszawie
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
-
Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposoby wykonywania zadań: Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe Zagrożenie korupcją Miejsce i otoczenie...
Dodano: wczoraj
Ministerstwo Edukacji Narodowej w Warszawie
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
-
Warunki pracy Czynności szczególnie utrudniajace wykonywanie zadań: - krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe; - częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz. Miejsce i otoczenie...
Dodano: wczoraj
Ministerstwo Edukacji Narodowej w Warszawie
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
-
Warunki pracy Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: - praca biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie - budynek wyposażony w windy, toaleta dostosowana...
© 2020
PRACA W MAZOWIECKIM – Wszelkie prawa zastrzeżone
