Kierownik ds. marketingu cyfrowego / Digital Marketing Manager
Podejmij wyzwanie
- proponowanie, przygotowywanie i rozwijanie strategii i planu marketingu cyfrowego dla poszczególnych marek, grup produktów firmy
- planowanie, przygotowywanie we współpracy z Brand Managerami materiałów promocyjnych i narzędzi cyfrowych oraz zapewnienie prawidłowego ich wdrażania
- tworzenie i wdrażanie kampanii w cyfrowych kanałach komunikacji w ramach realizacji strategii
- proponowanie, wybór i współpraca z dostawcami zewnętrznymi przy realizacji działań wynikających z założonego planu marketingu cyfrowego
- monitorowanie i analiza danych biznesowych wewnętrznych i rynkowych, nowych technologii, trendów rynkowych i działań konkurencji oraz proponowanie nowych rozwiązań w tym zakresie
- przygotowywanie materiałów edukacyjnych, szkoleń i seminariów dotyczących trendów w marketingu cyfrowym i konkretnych działań
- raportowanie i współpraca w zakresie podejmowanych działań z obszaru marketingu cyfrowego z Centralą Firmy
- optymalizacja, poprawa wskaźników i użyteczności oraz treści wszystkich form komunikacji digital
- nadzór nad przestrzeganiem podstawowych zasad wdrażania narzędzi cyfrowych
- wykształcenia wyższego z zakresu marketingu, zarządzania, komunikacji, ekonomii oraz kierunków pokrewnych
- minimum 2 letniego doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu kampanii lub projektów marketingowych digital
- mile widziane doświadczenie w pracy w marketingu farmaceutycznym
- praktycznej znajomości narzędzi i trendów rynkowych w zakresie marketingu cyfrowego
- doświadczenie w analizowaniu efektywności kampanii digitalowych oraz optymalizowaniu działań z tego obszaru
- bardzo dobrej znajomości języka angielskiego
- umiejętności koordynowania wielu projektów w jednym czasie
- bardzo dobrej organizacji pracy oraz umiejętności ustalania priorytetów
- doskonałych umiejętności komunikacyjnych
- umiejętności pracy w dynamicznym, zmiennym i międzynarodowym środowisku
- elastyczności i szybkości działania
- samodzielności a także umiejętności współpracy w grupie w zakresie swoich działań
- umowę o pracę
- pakiet świadczeń socjalnych
- szkolenia w celu podnoszenia kwalifikacji
- możliwość rozwoju zawodowego
- niezbędne narzędzia pracy
Po zapoznaniu się z informacjami dotyczącymi ochrony danych osobowych (pełna treść dostępna TUTAJ), w przypadku chęci udziału w procesie rekrutacyjnym prosimy o zawarcie w dokumentach poniższej klauzuli:
"Oświadczam, że zapoznałam/em się z informacjami dotyczącymi ochrony danych osobowych wskazanymi w ogłoszeniu i wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przekazanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez KRKA-POLSKA Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (02-235), przy ulicy Równoległej 5 w zakresie przekazanych danych i celach prowadzenia procesów rekrutacyjnych organizowanych przez ww. podmiot oraz na przekazywanie tych danych do spółki Krka d.d. Novo mesto w Słowenii."
Udzielenie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolne, ale jej brak uniemożliwi rozpatrzenie dokumentów aplikacyjnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
-
Zakres obowiązków: w spółtworzenie i wdrażanie strategii marketingowej inicjowanie i opracowywanie nowych rozwiązań marketingowych budżetowanie i negocjacje z dostawcami kontrola...
-
Do Twoich zadań będzie należało: Stworzenie kompleksowej strategii marketingowej dostosowanej do celów firmy Wdrożenie i koordynacja planu marketingowego, dbając o jego terminową realizację...
-
Zakres obowiązków: Planowanie i realizacja strategii marketingowej : tworzenie i wdrażanie długoterminowych planów marketingowych, monitorowanie i analiza efektywności kampanii marketingowych....