Kierownik Działu Standardów i Usług w Departamencie Obsługi Klientów i Profilaktyki
Praca w Funduszu to nauka, doświadczenie i satysfakcja z tworzenia wartości,które mają realny wpływ na otaczającą nas rzeczywistość.
Jesteśmy organizacją publiczną, nadzorowaną przez Ministra Zdrowia. Zarządzamy i odpowiadamy za środki finansowe przeznaczone na leczenie, pełnimy rolę płatnika publicznego, działamy na rzecz wszystkich Uprawnionych.
- nadzór nad stosowaniem standardów i norm jakości obsługi oraz opiniowanie wniosków oddziałów wojewódzkich Funduszu w zakresie dostępności i standaryzacji wyglądu sal obsługi klientów;
- przygotowywanie sprawozdań, ocen, analiz bieżących oraz informacji o realizacji zadań działu;
- opiniowanie zarządzeń, procedur i wytycznych opracowywanych przez komórki organizacyjne Centrali pod kątem zgodności ze standardami obsługi klientów w Funduszu, w zakresie zadań realizowanych przez dział.
WYMAGANIA KONIECZNE
- wykształcenie: wyższe (preferowane: prawo)
- lata pracy zawodowej: minimum 5 lat pracy zawodowej,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności arkusza Excel;
- znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych;
- znajomość ustawy o zapewnianiu dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami.
WYMAGANIA DODATKOWE
- umiejętność kierowania zespołem;
- samodzielność w podejmowaniu decyzji;
- umiejętność zarządzania zmianą;
- kierowanie się etyką zawodową w pracy;
- orientacja na klienta, interesariusza;
- umiejętność radzenia sobie w trudnych sytuacjach oraz radzenia sobie ze stresem.
Skorzystaj z naszego poradnika, jeśli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód i oświadczeń.
- CV w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej,
- kwestionariusz osobowy w formie elektronicznej lub podpisany w formie papierowej,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej (świadectwa pracy, zaświadczenia o trwającym zatrudnieniu, aktualny wydruk z CEIDG),
- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,
- oświadczenia i zgody zatwierdzone w formie elektronicznej lub podpisane w formie papierowej.
- pracę w sprawnie zarządzanej organizacji zatrudniającej powyżej 5500 pracowników
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę
- możliwość pracy zdalnej okazjonalnej do 24 dni w roku
- pracę w systemie hybrydowym
- elastyczny czas pracy
- nagrodę jubileuszową za staż pracy
- dodatkowy urlop stażowy
- profesjonalny system szkoleń
- możliwość dofinansowania nauki języka do 100%
- możliwość dofinansowania studiów do 100%
- opiekę mentora/ mentorki
- atrakcyjne wsparcie socjalne (zakładowy fundusz świadczeń socjalnych) m in.:
- dofinansowanie do wypoczynku - „wczasy pod gruszą”
- dofinansowanie do wypoczynku dla dzieci
- dofinansowanie karty sportowej
- Kasa Zapomogowo Pożyczkowa
- ubezpieczenie na życie na atrakcyjnych warunkach
- inicjatywy dbające o zdrowie (#NaszeFirmoweZdrowie)
Zobacz podobne oferty
-
Opis stanowiska: W tej roli będziesz odpowiedzialny za pełną obsługę kadrowo-płacową umów cywilnoprawnych zawartych w Medicover oraz innych spółkach w grupie kapitałowej...
-
DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: Przygotowywanie umów z podwykonawcami i dostawcami we współpracy z innymi działami, w tym działem prawnym Udział w negocjacjach z partnerami biznesowymi,...
-
Analiza formalna wniosków dotyczących zgód na zawarcie, zmianę lub rozwiązanie umów najmu/dzierżawy zgodnie z Uchwałą Kompetencyjną oraz wewnętrznymi procedurami Współpraca z komórkami...
