Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z językiem holenderskim
Chcesz rozwijać się w międzynarodowym środowisku i zdobywać cenne doświadczenie? Szukasz pracy, która łączy rozwój zawodowy z przyjazną atmosferą? Dołącz do naszego zespołu jako Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z Językiem Holenderskim!
- Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z obsługą bankomatów.
- Odpowiadanie na zgłoszenia i reklamacje, zapewniając wsparcie techniczne i merytoryczne.
- Znajomości języka holenderskiego na poziomie C1/C2 – swobodna komunikacja z klientami zagranicznymi to podstawa.
- Znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
- Gotowości do pracy od poniedziałku do piątku
- Odpowiedzialności, sumienności i chęci zdobywania nowych umiejętności.
- Ambicji i zaangażowania w rozwój w strukturach lidera branży finansowej.
- Profesjonalne szkolenie wstępne oraz regularne sesje doszkalające.
- Wiedzę z zakresu finansów i obsługi klienta, która wzbogaci Twoje CV.
- Wszystkie niezbędne narzędzia pracy.
- Benefity, w tym kartę Multisport i dofinansowanie opieki medycznej.
- Przyjazną atmosferę pracy – dołączysz do zgranego zespołu, w którym cenimy współpracę i rozwój.
- Zdobędziesz doświadczenie w międzynarodowej firmie będącej liderem w branży finansowej.
- Otwieramy przed Tobą realne możliwości rozwoju zawodowego.
Gotowy/a na nowe wyzwania?
Nie zwlekaj – aplikuj już teraz i rozpocznij swoją karierę w naszym zespole!
Zobacz podobne oferty
-
Co oferujemy? Umowa zlecenie Praca hybrydowa po wdrożeniu – min. 50% czasu zdalnie! Pełny etat: 8:00-16:00/9:00-17:00 Świetna lokalizacja: nasze biuro znajduje się w doskonałym węźle...
-
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile Sprzedaż pełnej gamy...
-
Twoje zadania: Wsparcie Klientów w rozwiązywaniu problemów związanych z obsługą bankomatów. Odpowiadanie na zgłoszenia i reklamacje – stawaj się niezawodnym wsparciem technicznym i...