Konsultant telefoniczny
Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
Wymagania inne:
mile widziane: obsługa komputera, komunikatywny jęz. ang., otwartość na drugiego człowieka, łatwość w uzyskaniu pozytywnych relacji z ludźmi, umiejętność rozmowy, komunikatywność - umiejętność rozmowy w jasny i zrozumiały sposób, cierpliwość - niektórzy klienci potrzebują wielokrotnych wyjaśnień, wysoka kultura osobista, nastawienie na wynik
Głosków
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie brutto:
od 30,5 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Zobacz podobne oferty
-
Twoje zadania: Wsparcie Klientów w rozwiązywaniu problemów związanych z obsługą bankomatów. Odpowiadanie na zgłoszenia i reklamacje – stawaj się niezawodnym wsparciem technicznym i...
-
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile Sprzedaż pełnej gamy...
-
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile Sprzedaż pełnej gamy...