Koordynator ds. marketingu i wydarzeń
Trebbi Polska jest niezależną, profesjonalną firmą doradczą w zakresie nieruchomości, świadczącą usługi zarządzania projektami i doradztwa budowlanego dostosowane do indywidualnych potrzeb naszych klientów.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- Przygotowywanie prezentacji,
- Graficzna obróbka raportów, zdjęć i tworzenie szaty graficznej postów,
- Tworzenie wpisów w mediach społecznościowych,
- Planowanie i kontrolowanie budżetu na gadżety firmowe, wydarzenia, materiały promocyjne.
- Organizacja wydarzeń firmowych.
- Udział w telekonferencjach zespołu.
- Wsparcie Zarządu w tworzeniu strategii marketingowych.
- Analiza trendów na rynku.
WYMAGANIA:
- Znajomość pakietu Microsoft Office, PowerPointa.
- Umiejętność pracy w programie Canva.
- Zarządzanie mediami społecznościowymi.
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
- Minimum 2-3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku.
- Znajomość Microsoft 365 oraz programów graficznych takich jak Photoshop/GIMP, CorelDraw!/Inkscape.
- Umiejętność tworzenia animacji w Canva lub DaVinci Resolve.
- Dowolną formę współpracy według preferencji kandydata / lub zatrudnienie na umowę o pracę.
- Szkolenia.
- Szeroki pakiet benefitów (opieka medyczna, multisport, ubezpieczenia na życie częściowo sponsorowane przez pracodawcę)
Zobacz podobne oferty
-
Opis stanowiska: Prowadzenie i bieżąca optymalizacja kampanii Google Ads, LinkedIn Ads, Meta Ads, Analiza, monitorowanie i raportowanie efektywności kampanii, Optymalizacja stron internetowych pod...
-
Zakres obowiązków przygotowywanie rekomendacji budżetów marketingowych, estymacje efektów oraz ich optymalizację w oparciu o dane sprzedażowe, rekomendowanie i wdrażanie nowych digitalowych...
-
Twoje obowiązki przygotowywanie, koordynowanie i realizacja publikacji materiałów prasowych, komunikatów i artykułów inicjowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z mediami i...
