Koordynator ds. obsługi klienta
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: J) komunikatywna znajomość języka angielskiego
Uprawnienia: Dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne
Uprawnienia: komunikatywność, wysoka kultura osobista
Wymagania inne:
[Umiejętność 1] : Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub w dziale obsługi klienta.
Ostrów
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 4 700 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku
Zobacz podobne oferty
-
Zarządzanie usługami Facility Management w biurze, w tym utrzymanie czystości i usługi administracyjne. Kierowanie zespołem pracowników. Nadzór nad realizacją umowy z klientem i prac...
-
Zakwaterowanie, wykwaterowanie. Przygotowanie lokali i miejsc. Współpraca w zakresie pozyskania nowych lokali. Podpisywanie i sporządzanie stosownych dokumentów z pracownikami. Nadzór i kontrola...
-
Twój zakres obowiązków Zarządzanie usługami Facility Management w obiekcie biurowym (usługi utrzymania czystości, usługi administracyjne) Zarządzanie zespołem Nadzorowanie czynności...
