Koordynator ds. obsługi klienta
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: J) komunikatywna znajomość języka angielskiego
Uprawnienia: komunikatywność, wysoka kultura osobista
Uprawnienia: Dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne
Wymagania inne:
[Umiejętność 1] : Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub w dziale obsługi klienta.
Ostrów
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 4 700 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku
Zobacz podobne oferty
-
Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta. Umiejętność efektywnej organizacji pracy. Kreatywność i umiejętność pracy niezależnej. Wysokie kompetencje komunikacyjne. Doświadczenie w...
-
CO BĘDZIESZ ROBIĆ: Doradzać Klientom w zakresie procesu zamawiania, dostarczania i reklamacji zarządzać zamówieniami klientów i monitorowanie ich realizacji planować i koordynować dostawy z...
-
Indywidualny dobór butów narciarskich, rolek i akcesoriów dla klientów. Modyfikacja, serwisowanie i naprawa sprzętu sportowego. Udzielanie specjalistycznych porad klientom oraz obsługa...
