Koordynator ds. obsługi pracowników i nieruchomości
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:
mile widziane doświadczenie w pracy z ludźmi, znajomość obsługi komputera, sumienność, zmobilizowanie do pracy
Szymanów
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 6 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Zobacz podobne oferty
-
Sprawowanie opieki nad rodzinami zastępczymi i rodzinnymi domami dziecka w zakresie realizacji zadań wynikających z pieczy zastępczej; udział w przygotowaniu planu pomocy dziecku, zapewnienie...
-
Zarządzanie codzienną pracą podległych pracowników, rozliczanie ich czasu pracy. Organizacja i nadzór codziennych obowiązków wykonywanych przez personel. Kontakty z innymi działami firmy...
-
Zarządzanie codzienną pracą podległych pracowników, rozliczanie ich czasu pracy. Organizacja i nadzór codziennych obowiązków wykonywanych przez personel. Kontakty z innymi działami firmy...