Menedżer ds. Rozwoju (Business Development Manager)
Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą spedycyjną sp z o o TIMTRANS, specjalizującą się w transporcie chłodniczym w Europie. Obsługujemy dystrybutorów żywności, zapewniając niezawodne rozwiązania logistyczne. Mamy silną pozycję na rynku ukraińskim, a teraz rozwijamy działalność w całej Europie. Szukamy osób, które chcą rozwijać biznes i budować długoterminowe relacje z klientami.
Szukamy doświadczonego handlowca B2B, który pomoże nam rozwinąć rynek w Europie. Twoim zadaniem będzie pozyskiwanie klientów, negocjowanie kontraktów i budowanie długoterminowych relacji. Jeśli masz talent do sprzedaży i chcesz pracować w szybko rosnącej firmie – dołącz do nas!
- Pozyskiwanie nowych klientów B2B w Europie – producenci, dystrybutorzy, hurtownie, sieci handlowe.
- Budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z klientami biznesowymi.
- Negocjowanie warunków współpracy i przygotowywanie ofert dopasowanych do potrzeb klientów.
- Analiza rynku i trendów branżowych w zakresie transportu.
- Współpraca z zespołem operacyjnym i działem obsługi klienta w realizacji zleceń.
- Reprezentowanie firmy na targach i wydarzeniach branżowych.
- Min. 3 lata doświadczenia w sprzedaży usług B2B (preferowana branża: transport/spedycja/logistyka, FMCG, eksport/import).
- Doświadczenie w pozyskiwaniu klientów na rynkach europejskich.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie B2/B2+ (mile widziane inne języki: niemiecki, francuski, włoski, hiszpański).
- Umiejętności negocjacyjne i sprzedażowe – nastawienie na realizację celów.
- Znajomość specyfiki transportu chłodniczego i wymagań w transporcie spożywczym będzie atutem.
- Samodzielność i inicjatywa w działaniu – oczekujemy osoby, która sama potrafi identyfikować szanse biznesowe.
- Mile widziane handlowcy z własnym portfolio klientów/
- Możliwość rozwoju zawodowego i budowania rynku od podstaw.
- Ciekawą, stosunkowo samodzielną pracę w organizacji z wieloma możliwościami rozwoju.
- Przyjazną atmosferę pracy i konkurencyjne warunki rynkowe.
- Elastyczny model pracy – możliwość pracy hybrydowej lub w pełni zdalnej.
Zobacz podobne oferty
-
Obsługa zapytań brokerskich i aneksowanie polis, Przygotowywanie ofert ubezpieczeniowych, Wsparcie Kierownika Sprzedaży Brokerskiej, Współpraca z zespołem underwritingowym i brokerami,...
-
-przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby Biura Zarządu,-prowadzenie działań wspierających rozwój sprzedaży,-monitorowanie sprzedaży i raportowanie wyników.Praca stacjonarna w siedzibie...
-
Sprzedaż, obsługa zamówień klientów (od zamówienia do realizacji), wprowadzanie zamówień do systemu. Pozyskiwanie nowych klientów. Bieżąca kontrola realizacji dostaw. Obsługa procesów...
