Menedżer / Menedżerka ds. Wynagrodzeń i Benefitów
Jako Holcim Polska jesteśmy producentem innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań budowlanych od fundamentów aż po dach.
Holcim Polska wdraża technologie i rozwiązania o obniżonym śladzie węglowym, możliwe do zastosowania na każdym etapie życia budynku, od projektowania i budowy po naprawy oraz renowacje, jesteśmy światowym liderem w wykorzystaniu odpadów jako źródła energii i surowców. Zatrudniamy ok. 70 tys. osób w 70 krajach. W związku z ciągłym rozwojem poszukujemy osoby, która wesprze nasz zespół.
- Opracowywanie strategii wynagrodzeń, dostosowanej do rynku pracy i wewnętrznych potrzeb Holcim Polska.
- Zapewnienie konkurencyjności oferty wynagrodzeń oraz świadczeń w kontekście lokalnych i globalnych trendów, zgodnie ze strategią rozwoju ludzi i regulacjami prawnymi.
- Odpowiedzialność za budżet wynagrodzeń i benefitów, prognozowanie kosztów i analiza wpływu strategii na wyniki finansowe firmy.
- Wdrażanie nowoczesnych narzędzi i rozwiązań w obszarze wynagrodzeń i benefitów.
- Wprowadzenie transparentności wynagrodzeń i przygotowanie organizacji na wdrożenie Dyrektywy Unijnej ds. Jawności Wynagrodzeń.
- Prowadzenie procesów w obszarze wynagrodzeń – np. roczny przegląd wynagrodzeń, podwyżek, premii rocznych.
- Dbanie o konkurencyjność systemu wynagrodzeń, przygotowywanie analiz i proponowanie ulepszeń w podejściu do wynagrodzeń i benefitów.
- Bliska współpraca z Zespołem Administracji Personalnej i Płac oraz z Zespołem HRBPs w celu wdrażania rozwiązań w obszarze Wynagrodzeń i Benefitów.
- Edukacja menedżerów i pracowników w temacie wynagrodzeń i benefitów.
- Doradzanie Zarządowi, Zespołowi People & Culture i senior menedżerom w obszarze Wynagrodzeń i Benefitów.
- Identyfikowanie ryzyk i wypracowywanie rozwiązań dla wyzwań w swoim obszarze.
- Wprowadzanie własnych inicjatyw i pomysłów, by realizować strategię People & Culture w swoim obszarze.
- Pakiet Medicover dla pracownika i jego rodziny
- Pakiet Medicover sport (2 wejścia tygodniowo)
- Fundusz pracowniczy
- Dofinansowanie do wypoczynku
- Dostęp do szkoleń i unikalny plan rozwoju
- Dofinansowanie do nauki języka angielskiego
- 4.12 dniem wolnym od pracy
- Umowę o pracę
- Szansę na rozwój wewnątrz organizacji
- Dostęp do najnowocześniejszych technologii
- Pracę, w której masz wpływ na świat i otoczenie
- Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
- 5-7 lat doświadczenia w HR w tym min. 5 lat doświadczenia w obszarze wynagrodzeń i benefitów.
- Doświadczenie w prowadzeniu projektów z obszaru Wynagrodzeń i Benefitów.
- Doświadczenie w przeprowadzaniu rocznych przeglądów wynagrodzeń i zarządzaniu procesem premii rocznej.
- Znajomość najnowszych rozwiązań i trendów w obszarze.
- Dobre zdolności analityczne i inicjatywa we wprowadzaniu rozwiązań.
- Dobra znajomość narzędzi analitycznych i systemów HR (np. SAP, SuccessFactors, TETA, Excel).
- Znajomość języka angielskiego (min. B2)
Kontakt do Inspektora Ochrony Danych:Krzysztof Radtke, mail: pl-m-inspektor-ochrony-danych@holcim.com
Dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko pracy u Administratora oraz w celu realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora opisanego poniżej.
Administrator będzie przetwarzał następujące kategorie Państwa danych: Dane identyfikacyjne, dane kontaktowe, dane adresowe, dane dotyczące wykształcenia, dane dotyczące przebiegu dotychczasowego zatrudnienia, dane dotyczące zainteresowań.Pozostałe dane przetwarzamy na podstawie Państwa dobrowolnej zgody, którą wyrazili Państwo wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.
Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych jest prawnie uzasadniony interes Administratora - art. 6 ust. 1 lit. f rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), polegający na poszukiwaniu i zatrudnianiu pracowników oraz prowadzeniu postępowań rekrutacyjnych zmierzających do zatrudnienia pracownika, którego kwalifikacje najbardziej odpowiadają zapotrzebowaniu Administratora.
Podstawą przetwarzania Państwa danych w zakresie niezbędnym do zawarcia i wykonania umowy o pracę jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Administrator nie planuje przekazywać Państwa danych osobowych odbiorcom spoza EOG, czyli do państw trzecich.
Dane osobowe będą przetwarzane do zakończenia procesu rekrutacji. Ponadto dane osobowe możemy przechowywać dla celów ustalenia, dochodzenie lub ochrony przed roszczeniami związanymi z procesem rekrutacji przez okres sześciu miesięcy.
Przysługuje Państwu prawo dostępu do danych, ich poprawiania, żądania ich usunięcia, a także prawo ograniczenia przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeżeli dane są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawnymi. W Polsce jest to Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. W związku z tym, ze dane są przetwarzane na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora, przysługuje Państwu prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, jeśli wynika to z przyczyn związanych z Państwa szczególną sytuacją.
TU znajduje się pełna informacja o ochronie danych osobowych.
Zobacz podobne oferty
-
Zadania: Kierowanie Referatem Spraw Osobowych w celu zapewnienia prawidłowej obsługi kadrowej pracowników i kandydatów do pracy w Straży Miejskiej m.st. Warszawy, w tym m.in.: nadzór oraz...
-
Wynagrodzenie: 7000 – 9500 PLN brutto na UoP i ok 20% więcej na B2B Twój zakres obowiązków: Kontakt z pracownikami tymczasowymi, zarządzanie ich czasem pracy i układanie grafików. Wpływ na...