Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Relacji z Klientem
Coral Travel Poland jest częścią międzynarodowego koncernu turystycznego Coral Travel Group, który działa na rynku od 1992 roku. Grupa zrzesza firmy z 7 krajów na całym świecie, a z jej usług skorzystało w tym czasie ponad 20 mln turystów. W Polsce rozwija się dynamicznie od 1999 roku, będąc dziś na 3. miejscu w rankingu największych biur podróży. Dziś oferuje wyjazdy wakacyjne do Grecji, Hiszpanii, Bułgarii, Turcji, Egiptu, Tunezji oraz krajów egzotycznych jak Dominikana, Tajlandia czy Zjednoczone Emiraty Arabskie
- Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej (archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień pocztowych, wysyłka dokumentacji)
- Rejestracja zgłoszeń Klientów, uzupełnianie/ korekta danych w systemie elektronicznym
- Tłumaczenie zgłoszeń / wniosków Klientów na język angielski
- Obsługa poczty elektronicznej
- Wykształcenie min. Średnie
- Doświadczenie na podobnym stanowisko – minimum 1 rok, mile widziane doświadczenie w branży turystycznej
- Dobra znajomość języka angielskiego
- Dobra znajomość pakietu Office
- Wysoka komunikatywność i umiejętność poprawnego formułowania wypowiedzi pisemnych
- Dokładność i zaangażowanie
- Studenci i absolwenci turystyki i rekreacji lub kierunków pokrewnych
- Znajomość regulacji prawnych obowiązujących w turystyce
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę: pełny etat
- Oferty wakacyjne w atrakcyjnych cenach - dla Ciebie i Twoich bliskich
- Bezpłatne bilety lotnicze i bezpłatna podróż poślubna
- Prywatna opieka medyczna,
- Prywatne ubezpieczenie na życie
- Karta lunchowa - 450 zł
- Platforma My Benefit lub karta Multisport
- Welcome pack :)
Zobacz podobne oferty
-
(Praca Hybrydowa z Warszawy) Opis stanowiska: Poszukujemy Specjalistów i Specjalistek ds. Obsługi Klienta , którym bliska jest branża Hospitality, cenią kontakt z ludźmi i mają...
-
- organizowanie zaopatrzenia i przyjmowanie dostaw towarów,- sprzedaż oferowanych produktów,- przygotowywanie pokazów, demonstracja sposobu użytkowania- dbanie o czystość i estetykę miejsca...
-
Zakres obowiązków: Obsługa klientów firmy Symfonia, w tym telefoniczne i mailowe wsparcie; Informowanie o ofercie firmy oraz rozwiązywanie bieżących problemów klientów; Przestrzeganie...
