Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
-Kompleksowa obsługa Klientów GEODIS (telefoniczna i mailowa)
-Udzielanie informacji nt. usług, obsługa posprzedażowa i operacyjna
-Przyjmowanie zamówień, wykonywanie wycen, przygotowywanie ofert, kontakt z Klientem podczas realizacji zamówień)
-Kształtowanie i promowanie wizerunku Firmy
-Współpraca z innymi działami Firmy w ramach realizacji procesu obsługi Klienta
Nasze wymagania
-Wykształcenie min. średnie
-Pasja do pracy z ludźmi
-Komunikatywność
-Umiejętność szybkiego uczenia się
Mile widziane
-Doświadczenie w pracy z Klientem
-Komunikatywna znajomość języka angielskiego
To oferujemy
-Umowa o pracę
-System premiowy
-Praca w systemie hybrydowym po okresie wdrożenia (3 dni w biurze, 2 dni zdalnie w tygodniu)
-System wdrożenia "Smart Start" i opieka trenera wewnętrznego przez cały okres wdrożenia
-Udział w Akademii Sprzedaży i Obsługi Klienta oraz szeroki pakiet szkoleń wewnętrznych
-Programy wspierające rozwój w organizacji (Geodis Exchange Program, Program Rekrutacji Wewnętrznych)
-Program Poleceń Pracowniczych z gratyfikacją finansową
-Dostęp do platformy e-learningowej G-Campus
-Prywatna bezpłatna opieka medyczna Medicover
-Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego UNIQA
-Karta zniżkowa na paliwo na stacjach Orlen
-Karty sportowe MultiSport i Medicover Sport
-Konkursy z nagrodami
Zobacz podobne oferty
-
Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach...
-
Centralny Punkt Obsługi Klienta Główne obowiązki: obsługa Recepcji Głównej ALK, udzielanie informacji i dbanie o pozytywny wizerunek Uczelni, przyjmowanie i nadzór realizacji zadań w...
-
Opis stanowiska Koordynacja zamówień i prac montażowych, współpraca z zespołami montażowymi oraz klientami. Zapewnienie płynnego przepływu informacji oraz kontrola stanów magazynowych....