Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Diabetyk24 to działająca od 2010r. firma której głównym profilem działalności jest sprzedaż profesjonalnych urządzeń i artykułów medycznych z dziedziny diabetologii. Prowadzimy sklep internetowy i sieć sklepów stacjonarnych w całej Polsce.
Naszym największym dobrem jest zaufanie i bezpieczeństwo naszych klientów. Dlatego dokładamy wszelkich starań by zamówienia były realizowane szybko i profesjonalnie, a nasz zespół dysponował ekspercką wiedzą z dziedziny diabetologicznych artykułów medycznych.
- Telefoniczna obsługa Klienta - infolinia przychodząca.
- Udzielanie Klientom odpowiedzi w przypadku pytań i wątpliwości oraz zapewnienie im profesjonalnego wsparcia.
- Rejestrowanie zgłoszeń i ich dalsze procesowanie w odpowiednich systemach lub przekazywanie ich do właściwych działów w organizacji.
- Obsługa korespondencji mailowej - odpowiadanie na zapytania Klientów.
- Budowanie pozytywnych relacji z Klientami.
- Dbanie o wizerunek firmy poprzez profesjonalną i uprzejmą obsługę Klientów.
- Doświadczenie w obsłudze klienta.
- Umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych – doświadczenie w pracy w call center lub sklepie internetowym będzie dodatkowym atutem.
- Wysoki poziom empatii i zorientowania na potrzeby klienta/pacjenta.
- Umiejętność przekazywania informacji w sposób zrozumiały dla klienta/pacjenta.
- Umiejętność skupienia się na kilku zadaniach jednocześnie: słuchaniu klienta, rozwiązywaniu jego problemów, udzielaniu odpowiedzi na pytania oraz wprowadzaniu informacji do różnych systemów informatycznych.
- Umiejętność szybkiego pisania na klawiaturze będzie dodatkowym atutem.
- Umiejętność pracy w zespole, budowanie atmosfery pracy opartej na wzajemnym szacunku i wsparciu.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę od zaraz.
- Kompleksowa szkolenie wprowadzające w obowiązki.
- Wsparcie ze strony zespołu i przełożonego.
- Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach.
- Prywatną opiekę medyczną.
- Dofinansowanie do karty MultiSport.
- Spotkania integracyjne.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami dane osobowe przetwarzane będą w celu i w okresie 6 miesięcy po zakończeniu rekrutacji na stanowisko wskazane w formularzu, a w razie wyrażenia zgody dotyczącej przyszłych rekrutacji do odwołania zgody, nie dłużej jednak niż 6 miesięcy oraz dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez administratora danych. Administratorem danych jest Diabetyk24 sp. z o.o. z siedzibą w Opacz-Kolonia (05-816) przy ul. Szyszkowej 51, kontakt rodo@diabetyk24.pl. Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom współpracującym na podstawie umów powierzenia w zakresie niezbędnym do realizacji powyższych celów. Państwa dane nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w tym profilowaniu. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo dostępu do treści i przenoszenia swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne dla realizacji wyżej wymienionych celów. Więcej informacji znajduje się na stronie www.diabetyk24.pl w zakładce Polityka prywatności.
Zobacz podobne oferty
-
Location: Warsaw Your daily tasks: Respond to customer inquiries regarding online orders, general product questions, repairs and post-purchase support; Conduct cross-selling to maximize sales...
-
Location: Remote from Poland Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and...
-
Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: bieżącą obsługę pasażerów i klientów dworca, udzielanie aktualnej informacji o rozkładzie jazdy, obowiązujących ofertach, udzielanie...