Młodszy Specjalista ds. Zarządzania Doświadczeniami Klienta (K/M)
Młodszy Specjalista ds. Zarządzania Doświadczeniami Klienta (K/M)
Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów, ul. Postępu 15
TWÓJ ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- współudział w budowaniu i rozwoju procesów, procedur oraz narzędzi wspierających budowanie pozytywnych doświadczeń klientów,
- inicjowanie i wdrażanie zmian poprawiających doświadczenie klientów,
- współudział w budowaniu zaangażowania pracowników LINK4 w dostarczaniu klientom pozytywnych doświadczeń,
- raportowanie i analiza kluczowych wskaźników dotyczących relacji z klientem,
- współpraca z innymi zespołami/departamentami w Spółce oraz Grupie.
NASZE WYMAGANIA:
- znajomość tematyki customer experience,
- pomysłowość, innowacyjność i wysokie zaangażowanie,
- bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i duża samodzielność w działaniu,
- zdolności analityczne i kreatywność w poszukiwaniu rozwiązań,
- mile widziane doświadczenie w sektorze ubezpieczeniowym i znajomość zagadnień z obszaru zarządzania jakością i pracy głosem klienta.
TO OFERUJEMY:
- stabilne warunki zatrudnienia – umowę o pracę,
- pracę w trybie hybrydowym (do biura zapraszamy na: spotkania zespołu raz w tygodniu, szkolenia stacjonarne lub w tematach kadrowych wymagających podpisania dokumentów). Nasze biuro mieści się przy ul. Postępu 15 w Warszawie,
- wdrożenie na stanowisko pracy – przekażemy Ci naszą wiedzę i doświadczenie, abyś mógł/a komfortowo rozpocząć pracę i rozwijać swoje kompetencje,
- pakiet benefitów (w przypadku umowy o pracę) – opiekę medyczną, dofinansowanie do karty Multisport, grupowe ubezpieczenie na życie oraz szereg inicjatyw na rzecz naszych pracowników,
- możliwość uzyskania dodatkowych dni wolnych,
- kulturę organizacyjną opartą na trzech wartościach: klient, mistrzostwo, szacunek – w centrum naszego zainteresowania zawsze jest klient, swoimi działaniami dążymy do mistrzostwa, a podstawą naszych relacji jest szacunek.
Zobacz podobne oferty
Dodano: dzisiaj
Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
-
Zadania: współpraca z zespołem przy tworzeniu i rozwoju procesów, procedur oraz narzędzi wspierających budowanie pozytywnych doświadczeń klientów analiza i raportowanie danych dotyczących...
Dodano: 2024-09-28
PKO Bank Polski
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Puławska 15
-
na czas określony Biuro Jakości Klienta Korporacyjnego i Przedsiębiorstw
© 2020 PRACA W MAZOWIECKIM – Wszelkie prawa zastrzeżone