Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Budowania Relacji z Klientem
Forma zatrudnienia: umowa o pracę
Forma wynagrodzenia: podstawa + prowizja
Tryb pracy: praca zmianowa, poniedziałek - sobota/ niedziela (handlowa)
- Profesjonalne doradztwo, obsługa i sprzedaż dla Klientów T-Mobile oraz pozyskiwanie nowych Klientów.
- Sprzedaż i promocja różnorodnych produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych narzędzi.
- Realizacja indywidualnych celów jakościowych i ilościowych.
- Budowanie przewagi rynkowej oraz tworzenie atmosfery sprzyjającej rozwojowi relacji z Klientem.
- Aktywny udział, przygotowanie i prowadzenie wybranych wydarzeń specjalnych realizowanych w punkcie flagowym.
- Zorientowanie na potrzeby klienta i umiejętność budowania relacji.
- Bardzo dobra wiedza technologiczna i znajomość rynku telekomunikacyjnego.
- Nieprzeciętny potencjał handlowy poparty doświadczeniem i sukcesami w sprzedaży produktów i/lub usług.
- Umiejętność współpracy w zespole, dużo energii i wychodzenie z inicjatywą.
- Silne zorientowanie na realizację wyniku i pragnienie osiągania sukcesów.
- Budowanie i utrzymywanie relacji z naszymi Klientami przy zapewnieniu im wysokiej jakości obsługi.
- Pewność siebie i elastyczność w myśleniu.
- Dobra znajomość pakietu MS Office.
- Praktyczna znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
Czym jest Magenta Experience Center T-Mobile?
Magenta Experience Center to innowacyjne i multifunkcyjne centrum doświadczeń, które zagwarantuje klientowi, spotkanie z najnowocześniejszymi technologiami. Jest to wyjątkowy koncept T-Mobile Polska zlokalizowany w jednej z najchętniej odwiedzanych galerii handlowych w Warszawie.
Magenta Experience Center T-Mobile w kilku punktach to:
- Źródło technologicznych inspiracji
- Przestrzeń do spotkań z marką T-Mobile i współtworzenia kształtu przyszłych usług i rozwiązań
- Przestrzeń naszpikowana nowinkami technologicznymi
- Miejsce regularnych Eventów i warsztatów
- Niecodzienna strefa edukacyjna dla klientów
- Wyślij CV! Zapoznamy się z doświadczeniem oraz oczekiwaniami wszystkich kandydatów, a następnie skontaktujemy się z osobami, które najlepiej odnajdą się w naszym zespole.
- Pierwszym etapem naszej rekrutacji jest udział w zadaniu rekrutacyjnym online. Link otrzymasz od nas w wiadomości e-mail.
- Na podstawie wyników zaprosimy wybrane osoby na spotkanie - to idealny moment aby zweryfikować wzajemne oczekiwania i poznać się. Spotkanie odbędzie się w formie online / w naszym sklepie/ biurze.
- Udało się? Po procesie rekrutacji otrzymasz od nas telefon z zaproszeniem do współpracy, a także zaproszenie do naszej platformy onboardingowej.
- Witaj w T-Mobile!
W T-Mobile wszyscy żyjemy w świecie magenta! Kolor ten jest nam bliski, bo oznacza wiarę w powodzenie podejmowanych działań, pewność siebie i wytrzymałość. Właśnie tacy jesteśmy jako zespół.
W #Magentateam stawiamy na wymianę doświadczeń, zwinną pracę i szybko adaptujemy się do zmian!#Magentateam to jednak przede wszystkim mix różnych kompetencji i doświadczeń, osobowości, temperamentów i poglądów. Właśnie w tej różnorodności widzimy naszą największą siłę.
Zobacz podobne oferty
-
Co oferujemy? Umowa zlecenie Praca hybrydowa po wdrożeniu – min. 50% czasu zdalnie! Pełny etat: 8:00-16:00/9:00-17:00 Świetna lokalizacja: nasze biuro znajduje się w doskonałym węźle...
-
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile Sprzedaż pełnej gamy...
-
Twoje zadania: Wsparcie Klientów w rozwiązywaniu problemów związanych z obsługą bankomatów. Odpowiadanie na zgłoszenia i reklamacje – stawaj się niezawodnym wsparciem technicznym i...