Pracownik biurowy
Sieć polskich sklepów spożywczych TOPAZ działająca od ponad 30 lat, wypracowała wysoki standard placówek handlowych, atrakcyjną ofertę i silną pozycję na regionalnym rynku. TOPAZ to obecnie ponad sto trzydzieści placówek (sklepów własnych i franczyzowych) w czterech województwach wschodniej, a także centralnej Polski. Nasza marka stale się rozwija i chociaż najważniejszym trzonem działalności TOPAZ są sklepy spożywcze, rozwijamy również własne Centra Logistyczne, stacje benzynowe, punkty gastronomiczne TOP DRIVE, browar restauracyjny BROFAKTURA, galerie handlowe, inwestycje deweloperskie. Dysponujemy również Zakładem rozbioru drobiu oraz ciastkarnią NATALIA I SZYMON.
Misją naszej firmy jest zapewnienie wygody codziennych zakupów z myślą o naszych Klientach i Ich potrzebach.
Aktualnie w związku z rozwojem współpracy sieci Topaz z rynkiem HORECA poszukujemy - PRACOWNIKA BIUROWEGO do Działu HoReCa (Stare Opole k. Siedlec, woj. mazowieckie)
- fakturowanie towaru w systemie księgowo-magazynowym
- przyjmowanie telefonicznie i mailowo zamówień oraz wprowadzanie do systemu
- telefoniczna obsługa Klientów
- przyjmowanie towaru na stan magazynu
- zamawianie towaru od dostawców
- dyspozycyjność - praca w systemie 3- zmianowym (od poniedziałku do piątku)
- dokładność i dobra organizacja pracy,
- mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, w branży spożywczej/gastronomicznej
- aktualne badania do celów sanitarno-epidemiologicznych (lub gotowość do ich uzupełnienia
- umowę o pracę i wynagrodzenie zawsze na czas
- dodatki premiowe dla pracowników, np. talony na święta
- prywatną opiekę medyczną dla Pracowników i ich rodzin
- ubezpieczenie na życie
- stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie z realną możliwością rozwoju zawodowego i awansu
- dobrą atmosferę pracy
Zobacz podobne oferty
-
- udzielanie informacji bezpośredniej i telefonicznej klientom o procedurach i zakresie prowadzonych spraw przez wydział - rejestrowanie pism w systemie kancelaryjnym - odbieranie poczty e-mail...
-
Kontakt z klientami oraz udzielanie odpowiedzi na pytania i przesyłanie ofert. Porządkowanie oraz archiwizacja dokumentacji firmowej. Sporządzenie pism, prowadzenie korespondencji. Wymagania...
-
obsługa korespondencji mailowej i papierowej, kontakt z biurem tłumaczeń, drobne tłumaczenia nie wymagające tłumaczeń przysięgłych, obsługa terminarza spotkań, kontakt mailowy i...