Pracownik centrum obsługi telefonicznej k/m
Zawód: Doradca klienta
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: chęci do przyuczenia się do zawodu
Uprawnienia: Dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne
Uprawnienia: komunikatywność, wysoka kultura osobista
Wymagania inne:
Wymagania: wykształcenie średnie ogólonokształcące, zdolności interpersonalne i komunikatywne, wysoka kultura osobista, chęć przyuczenia się do zawodu.Praca na 1/4 etatu w godz.: 8:00-10:00.Kontakt telefoniczny: 662 660 477
Warszawa
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 1 200 PLN
Źródło oferty pracy: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Zobacz podobne oferty
-
Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz...
-
Praca w Call Center sprzedażowym Grupy LUX MED przy ul. Szturmowej 2 w Warszawie. Twoją rolą będzie: telefoniczna oraz mailowa sprzedaż produktów i usług Grupy LUX MED, dopasowanie oferty do...
-
Poszukujemy osoby: Która ma DOŚWIADCZENIE w telemarketingu/sprzedaży Która chce pracować ZDALNIE - jest to wygodna forma pracy, dzięki niej można zaoszczędzić czas oraz pieniądze, które...
