Pracownik contact center k/m
Zawód: Rejestratorka medyczna
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Język: polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Uprawnienia: Obsługa komputera
Wymagania inne:
Wymagania: wykształcenie: średnie ogólnokształcące, rok doświadczenia zawodowego, bardzo dobra umiejętność obsługi komputera, znajomość języka angielskiego na poziomie B1, komunikatywna znajomość języka polskiego. Wymagane orzeczenie o stopniu niepełnosprawności.Godziny pracy: 8 godzin w godz. 7-18.
Warszawa
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 4 300 PLN
Źródło oferty pracy: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Zobacz podobne oferty
-
Twoje zadania: Wsparcie Klientów w rozwiązywaniu problemów związanych z obsługą bankomatów. Odpowiadanie na zgłoszenia i reklamacje – stawaj się niezawodnym wsparciem technicznym i...
-
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile Sprzedaż pełnej gamy...
-
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile Sprzedaż pełnej gamy...