Pracownik do spraw obsługi klienta chińskojęzycznego
Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
Język: chiński, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagania inne:
Na stanowisku pracownika do spraw obsługi klienta chińskojęzycznego nie jest wymagane doświadczenie ani wykształcenie, gdyż firma kompleksowo wyszkoli pracownika wg własnych standardów, konieczna jest natomiast zaawansowana znajomość w mowie i piśmie, gdyż jest to stanowisko dedykowane klientowi chińskojęzycznemu
Książenice
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 700 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Grodzisku Mazowieckim
Zobacz podobne oferty
-
Opis stanowiska Koordynacja zamówień i prac montażowych, współpraca z zespołami montażowymi oraz klientami. Zapewnienie płynnego przepływu informacji oraz kontrola stanów magazynowych....
-
Lokalizacja: Warszawa Mokotów (praca zdalna po szkoleniu!) Dlaczego warto aplikować na stanowisko Specjalisty ds. obsługi klienta? Work-life balance: Praca w godzinach 8:00-17:00, od...
-
Twój zakres obowiązków -Kompleksowa obsługa Klientów GEODIS (telefoniczna i mailowa) -Udzielanie informacji nt. usług, obsługa posprzedażowa i operacyjna -Przyjmowanie zamówień, wykonywanie...