Pracownik ds. zgodności i kontroli wewnętrznej
Bank Spółdzielczy w Raszynie jest bankiem polskim, z polską strukturą właścicielską, opierający działalność na kapitale polskim, który nie posiada zależności i powiązań z kapitałem zagranicznym. Bank działający bezpiecznie i nowocześnie, budujący wiarygodne i długotrwałe relacje z Klientem.
- Projektowanie i aktualizacja regulacji wewnętrznych funkcjonowania systemu kontroli wewnętrznej oraz zarządzania ryzykiem braku zgodności w Banku.
- Identyfikacja, ocena, monitorowanie i raportowanie do organów Banku wielkości i profilu ryzyka braku zgodności w działalności Banku.
- Prowadzenie działań na rzecz zapewnienia zgodności z prawem oraz przyjętymi standardami postępowania, w działalności Banku
- Śledzenie zmian w przepisach zewnętrznych mających wpływ na działalność Banku,
- Przeprowadzanie kontroli przestrzegania w Banku przepisów prawa oraz regulacji wewnętrznych,
- Ocena prawidłowości i terminowości procesów wprowadzania, weryfikacji i aktualizacji obowiązujących w Banku regulacji wewnętrznych.
- Wykonywanie w ramach systemu kontroli wewnętrznej testów (kontroli) z pozycji II linii obrony oraz prowadzenie Matrycy funkcji kontroli
- Sporządzanie sprawozdań wynikających z systemu informacji zarządczej.
- Uczestniczenie w posiedzeniach Zarządu Banku i Rady Nadzorczej.
- Współpraca z jednostkami i komórkami organizacyjnymi Banku
- Przeprowadzanie szkoleń w obszarze zgodności i kontroli wewnętrznej.
- Realizacja zadań w ramach procedury anonimowego zgłaszania informacji o podejrzeniu wystąpienia nieprawidłowości lub naruszenia przepisów.
- Analiza potencjalnego wpływu reklamacji zasadnych, na wzory umów produktów bankowych, które mogą być zawierane w przyszłości oraz proponowanie mechanizmów ograniczających ryzyko występowania reklamacji w przyszłości.
- Kontrola zgodności działania poszczególnych jednostek i komórek organizacyjnych z przyjętą polityką Banku, planami, procedurami, przepisami prawa i regulacjami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi, a także zasadami zarządzania ryzykiem w Banku.
- Koordynowanie wszystkich prac związanych z przeprowadzaniem kontroli wewnętrznych
- Wykształcenie: wyższe ekonomiczne lub prawnicze
- Minimum 5 letnie doświadczenie w bankowości spółdzielczej lub minimum 3 letnie doświadczenie w sektorze finansowym, w obszarze kontroli wewnętrznej, ryzyka braku zgodności lub w audycie wewnętrznym
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę pełny etat,
- możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji,
- przyjazne środowisko pracy, dobre warunki socjalne,
- grupowe ubezpieczenie zdrowotne, motywujący system wynagrodzeń,
- Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, premie kwartalne i odprawy rentowe/emerytalne,
- Szkolenia i programy rozwojowe dla pracowników
Zobacz podobne oferty
-
Obowiązki: sporządzanie raportów oraz uzupełnianie dzienników spawania, kontrola jakości i ocena wykonanych spoin, przygotowanie dokumentacji wg wyznaczonych standardów (przystemplowania...
-
Warunki pracy Do budynku Delegatury przy ul. Kościuszki 20 w Płocku prowadzi jedno wejście, znajdujące się w bramie. Wejście jest ogólnodostępne w godzinach pracy urzędu. Przed budynkiem...
-
Warunki pracy praca w terenie, nietypowe godziny pracy (w tym dyżury), zagrożenie korupcją, permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji). Miejsce i otoczenie organizacyjno -...
