Pracownik Obsługi Hotelu
- Świadczenie usług na najwyższym poziomie.
- Koordynacja strategii sprzedaży.
- Meldowanie i wymeldowanie gości.
- Wystawianie dokumentów sprzedaży i rozliczenia.
- Przyjmowanie rezerwacji przez telefon i e-mail.
- Budowanie relacji z klientami.
- Znajomość technik sprzedaży.
- Preferowane doświadczenie z programem Fidelio.
- Umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.
- Dyspozycyjność oraz zdolność do pracy w zespole.
- Biegłość w języku polskim i angielskim.
- Szkolenia wdrożeniowe.
- Stabilne warunki zatrudnienia.
- Umowa cywilno-prawna, o pracę, lub B2B.
- Wynagrodzenie z systemem bonusowym.
- Możliwości rozwoju zawodowego.
- Rabaty dla pracowników i rodziny w hotelach CFI Hotels Group.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Central Fund of Immovables Sp. z o.o. z siedzibą w 90-312 Łódź, Pl. Zwycięstwa 2, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.
Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do firmy Central Fund of Immovables Sp. z o.o. z siedzibą w 90-312 Łódź, Pl. Zwycięstwa 2 (Pracodawca), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Central Fund of Immovables Sp. z o.o. z siedzibą w 90-312 Łódź, Pl. Zwycięstwa 2
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.
3) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres trwania rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.
4) Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody.
5) Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
6) Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
Zobacz podobne oferty
-
Twoja misja W swojej pracy połączysz zaangażowanie, otwartość na innych oraz swoje doświadczenie, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, profesjonalną obsługą oraz indywidualnym,...
-
PROFIL KANDYDATA: doświadczenie na podobnym stanowisku przy obsłudze gości hotelowych lub gości VIP; doskonałe umiejętności interpersonalne; wysoka kultura osobista; zaangażowanie,...
-
Główne zadania: zapewnienie profesjonalnej obsługi poprzez dostarczanie gościom usług na najwyższym poziomie; wdrażanie i koordynacja strategii sprzedaży zgodnie z polityką firmy; meldowanie...