Pracownik Obsługi Hotelu
- zapewnienie profesjonalnej obsługi poprzez dostarczanie gościom usług na najwyższym poziomie;
- wdrażanie i koordynacja strategii sprzedaży zgodnie z polityką firmy;
- meldowanie i wymeldowanie gości;
- naliczanie należności oraz wystawianie dokumentów sprzedaży;
- przyjmowanie rezerwacji telefonicznych oraz mailowych;
- odpowiedzialność za jakość obsługi gości oraz budowanie długofalowych relacji.
- Znajomość technik sprzedaży.
- Preferowane doświadczenie z programem Fidelio.
- Umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.
- Dyspozycyjność oraz zdolność do pracy w zespole.
- Biegłość w języku polskim i angielskim.
- Szkolenia wdrożeniowe.
- Stabilne warunki zatrudnienia.
- Umowa cywilno-prawna / o pracę, lub B2B.
- Wynagrodzenie z systemem bonusowym.
- Możliwości rozwoju zawodowego.
- Rabaty dla pracowników i rodziny w hotelach CFI Hotels Group.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Central Fund of Immovables Sp. z o.o. z siedzibą w 90-312 Łódź, Pl. Zwycięstwa 2, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.
Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do firmy Central Fund of Immovables Sp. z o.o. z siedzibą w 90-312 Łódź, Pl. Zwycięstwa 2 (Pracodawca), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Central Fund of Immovables Sp. z o.o. z siedzibą w 90-312 Łódź, Pl. Zwycięstwa 2
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.
3) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres trwania rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.
4) Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody.
5) Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
6) Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
Zobacz podobne oferty
-
Świadczenie najwyższej jakości obsługi klienta. Profesjonalne check-in i check-out gości. Obsługa połączeń telefonicznych i przekazywanie informacji. Współpraca z innymi działami hotelu....
-
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi gości, Profesjonalne zameldowanie i wymeldowanie gości, przeprowadzone zgodnie ze standardami ale zawsze z indywidualnym podejściem do każdego z nich,...
-
Jeśli bardzo dobrze znasz język polski oraz potrafisz rozmawiać się w języku angielskim Nie brakuje Ci otwartości i motywacji do zdobywania wiedzy oraz nowych doświadczeń, umiesz grać do...
