Pracownik sprzątający
O nas
ISS Facility Services jest liderem w zakresie tworzenia przyjaznych miejsc pracy i kompleksowego zarządzania obiektami. We współpracy z klientami, ISS wspiera zaangażowanie pracowników oraz opiekuje się i zarządza biurami oraz zakładami produkcyjnymi.
Zintegrowane usługi ISS obejmują Żywienie, Utrzymanie Czystości, Obsługę Techniczną, Wsparcie Administracyjne i Środowisko Pracy. Firma została założona w Kopenhadze w 1901 r. i rozrosła się do rangi światowego przedsiębiorstwa zatrudniającego ponad 450 000 pracowników. W Polsce ISS działa od 1995 r. i zatrudnia ok. 2 000 pracowników na obiektach w całym kraju.
www.pl.issworld.com
Utrzymanie czystości w obszarze biurowym, w tym:
- Sprzątanie gabinetów, open space, sali konferencyjnych, oraz kuchni i coffee pointów.
- Mycie biurek, stołów.
- Wstawianie i rozpakowywanie zmywarek.
- Odkurzanie wykładzin.
- Czyszczenie ekspresów.
- Codzienne opróżnianie koszy z zachowaniem segregacji.
- Dokładność i sumienność.
- Mile widziane doświadczenie w sprzątaniu.
- Zaangażowanie w wykonywaną pracę.
- Dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w godz. 17:00-20:00.
- Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie lub umowy o pracę.
- Niezbędny strój i narzędzia do pracy.
- Przyjazne miejsce pracy – klimatyzowane pomieszczenia o podwyższonym standardzie czystości.
- Możliwość skorzystania z darmowych konsultacji z różnych dziedzin (psychologia, prawo, finanse, ekonomia, sprawy pracownicze).
Zobacz podobne oferty
-
Oferujemy: Wsparcie Zespołu i przełożonego, Elastyczny grafik Umowę zlecenie, Uczciwe i terminowe wynagrodzenie, Bezpłatne szkolenie. Oczekujemy: Chęci do podjęcia pracy na stałe, Nie...
-
Pomoc w opiece nad dziećmi w czasie zajęć, posiłków i spacerów, dbanie o utrzymanie porządku w przedszkolu i szkole. Sprzątanie sal lekcyjnych, korytarzy szkolnych i różne prace porządkowe...
-
- Mycie podłóg- Ścieranie kurzu- Oczyszczanie nawierzchni- Mycie okien- Wymiana worków w koszach- Zamiatanie powierzchni- Mycie luster, ścian Wymagania konieczne: Wykształcenie: podstawowe...
