Recepcjonista / Recepcjonistka do Salonu
Harmony New Energy Auto Service Poland Sp. z o.o. należy do Grupy Harmony, zaangażowanej w dostarczanie wyjątkowych usług w zakresie pojazdów nowej energii na rynek polski. Założona w 2005 roku, Grupa Harmony, której główną działalnością jest China Harmony Auto Holding Limited, jest jednym z wiodących kompleksowych przedsiębiorstw motoryzacyjnych w Chinach, specjalizującym się w markach luksusowych i ultra-luksusowych. Wykorzystując wieloletnie doświadczenie i innowacje w branży motoryzacyjnej, firma dąży do dostarczania usług najwyższej jakości i zielonych rozwiązań mobilności dla klientów.
Zakres obowiązków
- Obsługa Klientów: Powitanie klientów w salonie i wstępne konsultacje, oraz kierowanie ich do odpowiednich pracowników sprzedaży.
- Zarządzanie Wizytami: Rejestracja wizyty klientów, koordynacja harmonogramu salonu i dbanie o poprawność danych klientów.
- Obsługa Telefonów i E-maili: Odbieranie połączeń telefonicznych i ich przekierowanie do odpowiednich działów. Obsługa skrzynki e-mail i codziennej korespondencji od klientów.
- Zarządzanie Dokumentami: Pomoc w organizacji i archiwizacji dokumentów salonu oraz w wykonywaniu innych zadań biurowych.
- Utrzymanie Salonu: Dbanie o czystość i porządek recepcji oraz stref dla klientów, tak aby zapewnić wysoki standard i komfortowe warunki.
- Promocja Marki: Znajomość podstawowych informacji o firmie i jej usługach i produktach.
- Rejestracja Danych: Prowadzenie ewidencji danych klientów oraz prowadzenie ewidencji wizyt, wspierając w ten sposób działy marketingu i sprzedaży.
- Wsparcie Wydarzeń: Pomoc w planowaniu i przygotowaniu eventów oraz aktywności skierowanych do klientów w salonie.
- Wykształcenie: Świadectwo ukończenia szkoły średniej lub wyższe; preferowane wykształcenie z zakresu zarządzania biznesem lub pokrewnych dziedzin.
- Znajomość języków: Biegła znajomość języka polskiego i angielskiego.
- Umiejętności komunikacyjne: Doskonałe umiejętności komunikacji werbalnej i pisemnej, zdolność do interakcji z klientami i odpowiadania na zapytania.
- Orientacja na obsługę klienta: Ciepłe, proaktywne i uprzejme podejście, z silnymi umiejętnościami obsługi klienta.
- Umiejętności organizacyjne: Zdolność do efektywnego zarządzania codziennymi zadaniami i skutecznego wykonywania wielu zadań jednocześnie.
- Umiejętności biurowe: Biegłość w obsłudze MS Office i innych standardowych programów biurowych.
- Wygląd profesjonalny: Schludny i profesjonalny wygląd, umiejętność zarządzania czasem i profesjonalne podejście do obowiązków.
- Doświadczenie: Preferowane wcześniejsze doświadczenie na stanowisku recepcyjnym lub w obsłudze klienta, jednak mile widziani są również wyróżniający się absolwenci bez doświadczenia.
- Godziny pracy: Wymagana elastyczność w pracy zmianowej.
- Znajomość języka chińskiego.
- Ważne prawo jazdy kat. B.
- Pozytywne środowisko pracy z możliwościami rozwoju kariery.
- Kompleksowe szkolenie wprowadzające, zapewniające płynny start.
- Karnet na siłownię multisportową.
- Prywatna opieka zdrowotna.
Zobacz podobne oferty
-
Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej...
-
Zakres obowiązków obsługa najemców zgodnie ze standardami firmy obsługa rezerwacji sal konferencyjnych (podanie kawy, herbaty, pomoc z podpięciem się do rzutnika, tv) organizacja obiegu...
-
Obsługa klientów w recepcji, obsługa systemu rezerwacyjnego i przyjmowanie płatności. Nienormowany czas pracy w godzinach od 10.00 do 20.00, również w dni wolne od pracy. Wymagania konieczne:...