Recepcjonistka / Recepcjonista
- zapewnienie profesjonalnej obsługi poprzez dostarczanie gościom usług na najwyższym poziomie;
- wdrażanie i koordynacja strategii sprzedaży zgodnie z polityką firmy;
- meldowanie i wymeldowanie gości;
- naliczanie należności oraz wystawianie dokumentów sprzedaży;
- przyjmowanie rezerwacji telefonicznych oraz mailowych;
- odpowiedzialność za jakość obsługi gości oraz budowanie długofalowych relacji.
- umiejętności sprzedażowe;
- doświadczenie i znajomość programu Fidelio będzie dodatkowym atutem;
- wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, komunikatywność;
- dyspozycyjność, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy w zespole;
- bardzo dobra znajomość języka polskiego i angielskiego.
- pełne przeszkolenie lub jedynie uzupełnienie wiedzy;
- stabilną i odpowiedzialną pracę;
- zatrudnienie na podstawie umowy cywilno-prawnej, o pracę, B2B;
- atrakcyjne wynagrodzenie połączone z systemem bonusowym;
- możliwość rozwoju zawodowego;
- preferowane stawki dla pracowników i ich rodzin w hotelach sieci CFI Hotels Group.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Central Fund of Immovables Sp. z o.o. z siedzibą w 90-312 Łódź, Pl. Zwycięstwa 2, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.
Wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do firmy Central Fund of Immovables Sp. z o.o. z siedzibą w 90-312 Łódź, Pl. Zwycięstwa 2 (Pracodawca), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Central Fund of Immovables Sp. z o.o. z siedzibą w 90-312 Łódź, Pl. Zwycięstwa 2
2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.
3) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres trwania rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.
4) Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody.
5) Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
6) Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.
Zobacz podobne oferty
-
PROFIL KANDYDATA: doświadczenie na podobnym stanowisku przy obsłudze gości hotelowych lub gości VIP; doskonałe umiejętności interpersonalne; wysoka kultura osobista; zaangażowanie,...
-
Twój zakres obowiązków Przygotowywanie ofert dopasowanych do potrzeb gości indywidualnych. Wprowadzanie i modyfikowanie rezerwacji w systemie zgodnie ze standardami hotelu. Rozwiązanie...
-
Zapewnienie najwyższej jakości obsługi gości, Profesjonalne zameldowanie i wymeldowanie gości, przeprowadzone zgodnie ze standardami ale zawsze z indywidualnym podejściem do każdego z nich,...