Referent administracyjny-biuro ds. dostępności
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania inne:
Niezbędne wymagania:1)Wykształcenie - wyższe - magister2)Wymagana specjalność - nie dotyczy3)Doświadczenie zawodowe - praca na stanowisku administracyjnym lub pokrewnym4)Obowiązkowe uprawnienia - nie dotyczyUmiejętności zawodowe: Bardzo dobra znajomość obsługi MS Office i urządzeń biurowychWymagania dodatkowe:Dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole, komunikatywność i umiejętność pracy z osobami ze szczególnymi potrzebami.Zapraszamy do aplikowania osoby z niepełnosprawnościami. Uczelnia prowadzi politykę równych szans i wspiera zatrudnienie osób z niepełnosprawnościami.
Płock
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 4 666 PLN
Źródło oferty pracy: Miejski Urząd Pracy w Płocku
Zobacz podobne oferty
-
Cel stanowiska: obsługa kancelaryjno-korespondencyjna oraz zapewnienie efektywnego przepływu informacji w wydzialeZadania podstawowe: 1) zapewnienie obsługi kancelaryjno-korespondencyjnej oraz...
-
Warunki pracy Praca administracyjno-biurowa. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka...
-
Warunki pracy Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: brak Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie Ministerstwa:...
