Referent prawno-administracyjny
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca wykonywana głównie w siedzibie urzędu. Wyjazdy/wyjścia służbowe możliwe, ale sporadyczne. Siedziba urzędu znajduje się na I pietrze bez windy. Toalety niedostosowane dla potrzeb niepełnosprawnych. Stanowiska pracy wyposażone w laptopy lub komputery stacjonarne. Szerokie spektrum prowadzonych spraw oraz ich duży stopień skomplikowania umożliwi nowym pracownikom ( w krótkim czasie) nabycie cennego doświadczenia oraz przyczyni się do znaczącego podniesienia kwalifikacji zawodowych.
Zakres zadań
- prowadzenie postępowań egzekucyjnych w zakresie właściwości Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego
- prowadzenie postępowań administracyjnych na podstawie ustawy Prawo budowlane i Kodeks postępowania administracyjnego
- obsługa prawna Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Radomiu
- inne zadania zlecone przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Radomiu
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe kierunek prawo lub administracja- znajomość ustawy Prawo budowlane
- znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego
- znajomość ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
Zobacz podobne oferty
-
Warunki pracy Praca przy komputerze wymagająca wymuszonej pozycji ciała - powyżej 4 godzin dziennie. Narzędzia i materiały pracy: komputer, skaner, telefon, drukarka, faks. Budynek jest...
-
Warunki pracy praca administracyjno-biurowa, praca na I piętrze; praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy; wymuszona pozycja ciała związana z wykonywaniem...
-
Warunki pracy praca jednozmianowa praca biurowa w siedzibie i poza siedzibą urzędu (czynności inspekcyjno-kontrolne w terenie na obszarze powiatu ostrołęckiego) przyjmowanie interesantów...
