Referent
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- praca biurowa
- praca w siedzibie urzędu
- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym
-praca przy obsłudze monitora ekranowego powyżej dobowego wymiaru czasu pracy
- narzędzia i materiały do pracy - komupter
- bariery architektoniczne brak zainstalowanej windy na I piętro, pomieszczenie higieniczno-sanitarne nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych
- brak oznaczeń dla osób niewidomych
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym
Zakres zadań
- sprawdzanie zgodności danych zawartych na drukach rejestracji w bazie KSIP (Krajowy System informacyjny Policji) pod kątem ich poprawności, modyfikowania stwierdzonych błędów i odsyłania nieprawidłowo wypełnionych kart celem poprawienia do jednostek terenowych podległych Komendzie Powiatowej Policji w Wołominie
- Wprowadzanie do bazy KSIP rejestracji procesowych danych zawartych na drukach KSIP zgodnie z obowiązującymi terminami
- Udzielanie odpowiedzi na zapytania pisemne dotyczące danych zawartych w systemach KSIP w ramach posiadanych uprawnień dla jednostek organizacyjnych Komendy Powiatowej Policji w Wołominie, Prokuratury Rejonowej w Wołominie oraz Sądu Rejonowego w Wołominie
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego administracja publiczna
- znajomość Ustawy o służbie cywilnej z dnia 21 listopada 2008 roku (Dz.U. z 2024 r. poz. 409)
- znajomość Zarządzenia nr 70 Prezesa Rady Ministrów z dnia 6 października 2011 roku w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad w służbie cywilnej oraz w sprawie etyki korpusu służby cywilnej
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 18 października 2006 roku o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz o treści tych dokumentów -nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 roku .
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Zobacz podobne oferty
-
Warunki pracy Stanowisko pracy znajduje się w budynku z szerokimi ciągami komunikacyjnymi oraz podjazdem dla osób niepełnosprawnych ruchowo. Windy i toalety nie są dostosowane do osób...
-
Warunki pracy Praca administracyjno-biurowa, ruchomy czas pracy, standardowe godz. pracy urzędu 08:15-16:15, obsługa komputera minimum 7 godz. dziennie, użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka,...
-
-realizacja sprzedaży zgodnie z planem,-rejestracja oraz obsługa zamówień klientów,-uzgadnianie z klientami dostaw towarów,-wystawianie zleceń specjalnych,-opracowywanie i przechowywanie ofert...