Sekretarz
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Czynności szczególnie utrudniajace wykonywanie zadań:
- permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa)
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- praca biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie
- budynek wyposażony w windy, toaleta dostosowana dla osób niepełnosprawnych, do wykorzystania schodołaz
Opis dostępności budynku dla osób z niepełnosprawnością znajduje się na stronie Ministerstwa: https://www.gov.pl/web/edukacja/informacja-dla-osob-majacych-trudnosci-w-poruszaniu-sie
Zakres zadań
- Prowadzi ewidencję pism wpływających i wychodzących z departamentu.
- Zapewnia obsługę telefoniczną i mailową z instytucjami, urzędami oraz komórkami organizacyjnymi ministerstwa.
- Przygotowuje i przedkłada dokumenty do podpisu dyrektora lub zastępcy dyrektora oraz przekazuje korespondencję zgodnie z dekretacją.
- Udziela informacji interesantom i kieruje ich do właściwych pracowników departamentu lub właściwych komórek organizacyjnych ministerstwa.
- Przygotowuje i obsługuje pod względem organizacyjno - recepcyjnym spotkania z interesantami i gośćmi.
- Zapewnia i gospodaruje materiałami biurowymi.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego na stanowisku sekretarskim
- ogólna wiedza z zakresu zadań realizowanych w Ministerstwie
- ogólna wiedza z zakresu znajomości prawa oświatowego
- znajomość podstaw funkcjonowania administracji publicznej, w tym służby cywilnej
- znajomość podstaw Kodeksu Postępowania Administracyjnego
- znajomość przepisów ustawy o dostępie do informacji publicznej
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- rzetelność
- samodzielność i inicjatywa
- organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
- współpraca
- komunikacja
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Zobacz podobne oferty
-
Zakres obowiązków: Nadzór nad obiegiem dokumentów przychodzących i wychodzących, Zapewnienie płynnego przepływu informacji w organizacji, Współpraca z CUK w zakresie bieżącej obsługi...
-
Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: organizacja obrotu dokumentów działu spedycji (kompletowanie, sprawdzanie poprawności i archiwizowanie dokumentów;...
-
Twoja rola koordynujesz proces zapewnienia stanowisk pracy oraz zarządzasz usługami parkingowymi i relokacyjnymi odpowiadasz za kontrakty usługowe, od wsparcia w tworzeniu specyfikacji, po...
