Specjalista administracji publicznej
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
Uprawnienia: współpraca w zespole
Uprawnienia: znajomość MS OFFICE
Wymagania inne:
umiejętność pracy w zespole,umiejętność analizy i opracowania tekstów,dodatkowo doświadczenie na podobnym stanowisku.
Zegrze
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 5 400 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Legionowie
Zobacz podobne oferty
-
Stanowisko pracy ds. obsługi programów środowiskowych – 2 Liczba poszukiwanych kandydatów/ wymiar etatu: 1 osoba/1 etat - umowa o pracę Oferujemy: przejrzyste zasady wynagradzania,...
-
Warunki pracy Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy oraz warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: budynek bez podjazdu dla wózków...
-
Warunki pracy Praca administracyjno-biurowa. Budynek Urzędu Transportu Kolejowego w Warszawie oraz jego wyposażenie są dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Narzędzia i materiały...
