Specjalista do spraw obsługi klienta k/m
Zawód: Pozostali sprzedawcy sklepowi (ekspedienci)
Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
Język: polski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagania inne:
Wymagania: otwartość, komunkatywna znajomość języka polskiego.Nieregularne godziny pracy: w godzinach 8.30-20.00 (sklep czynny w godzinach 9:00-19:00).Zgłoszenia: tel. 888 883 090.
Warszawa
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie brutto:
od 32,00 PLN
Źródło oferty pracy: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Zobacz podobne oferty
-
Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klienta z branży rolniczejAktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie długofalowych relacji z obecnymiDoradztwo w zakresie oferowanych produktów i...
-
Twój zakres obowiązków: obsługa klienta, zarówno telefoniczna, jak i mailowa, aktywna pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów i dostawców, udzielanie informacji o produktach i usługach...
-
Twój zakres obowiązków: Przyjmowanie i procesowanie zamówień (sprzedażowe, komisowe, próbki itp.) od klientów Arthrex Polska; Bieżący kontakt z klientem (mailowy/telefoniczny) –...
