Specjalista do spraw zakupów
Zawód: Specjalista do spraw sprzedaży (wymagany staż - lata: 1)
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: zarządzanie projektami, transport, logistyka, ekonomia, prawo
Język: angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagania inne:
min. 1 rok doświadczenia przy realizacji zakupówumiejętność prowadzenia negocjacji, budowania relacji z klientami, mile widzoany SAP
Płock
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 6 000 do 8 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Płocku
Zobacz podobne oferty
-
DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: Składanie zamówień i nadzór nad procesem wraz z reklamacjami, Sporządzanie szczegółowych budżetów w zakresie dostaw materiałów, Analiza rynku...
-
Poszukiwanie nowych dostawców oraz nowych produktów i ich wdrażanie. Monitorowanie rynku i obowiązujących trendów. Prowadzenie działań zakupowych (ofertowanie, zamawianie, planowanie,...
-
Zakres obowiązków: Opracowywanie raportów, sprawozdań oraz planu zakupów na dany rok kalendarzowy Dbanie o poprawny obieg dokumentów Nadzór nad wprowadzaniem, opisywaniem oraz weryfikacją...
