Specjalista ds. administracyjnych
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
Wymagania inne:
Doświadczenie minimum 2 lata
Przasnysz
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 2 333 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Przasnyszu
Zobacz podobne oferty
-
Zarządzanie dokumentacją: archiwizacja, segregacja, monitorowanie obiegu Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej Współpraca z biurem księgowym i kompletowanie dokumentów...
-
Zakres obowiązków: Wprowadzanie dokumentów magazynowych Ustawianie zamienników towarów w systemie Sprawdzenie stanów magazynowych Wprowadzanie faktur Weryfikacja poprawności dokumentów...
-
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Obsługa korespondencji; Archiwizowanie dokumentów; Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów; Dbanie o pozytywny wizerunek firmy. Od...
