Specjalista ds. Administrowania Nieruchomościami
Ogłoszenie numer: 9468361, z dnia 2025-02-12
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Administrowania Nieruchomościami
Miejsce pracy: Siedlce
Opis stanowiska
- Efektywne zarządzanie i optymalizacja wykorzystania administrowanych powierzchni.
- Aktualizowanie informacji o dostępnych pomieszczeniach i ich potencjalnych zastosowaniach.
- Nadzór nad przestrzeganiem umów z dostawcami mediów, dzierżawcami i użytkownikami nieruchomości.
- Uczestnictwo w okresowych przeglądach i audytach nieruchomości.
- Koordynacja czynności związanych z utrzymaniem maszyn, instalacji i urządzeń technicznych, w tym ich przeglądów, konserwacji i remontów.
- Prowadzenie dokładnej dokumentacji technicznej.
Wymagania
- Minimum średnie wykształcenie.
- Znajomość przepisów prawa budowlanego, nieruchomościowego oraz ochrony przeciwpożarowej.
- Umiejętność pracy w zespole i efektywne działanie pod presją czasu.
- Czynne prawo jazdy kat. B.
- Dobra znajomość pakietu Microsoft Office, zwłaszcza Excel.
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- Możliwość rozwoju i uczestnictwa w szkoleniach oraz projektach mających wpływ na rozwój naszej grupy.
- Atrakcyjne benefity pozapłacowe, w tym dofinansowanie do opieki zdrowotnej i zajęć rekreacyjnych.
- Korzystne zniżki na przejazdy kolejowe i inne przywileje dla Ciebie i Twojej rodziny.
- Praca w dynamicznym i wspierającym zespole.
Zobacz podobne oferty
-
(Pion Administracyjno-Techniczny/ Dział Obsługi Administracyjnej/ Wydział ds. Administracyjnych i Budynków Administracyjnych) Naszym Pracownikom oferujemy: zatrudnienie w ramach umowy o pracę...
-
OPIS STANOWISKA: wsparcie Zarządcy i administrowanie budynkami mieszkalnymi aktywna, zaangażowana obsługa i kontakt z klientem również poza godzinami pracy biura (telefon, e-mail, bezpośrednio)...
-
Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę Twoje zadania: nadzorowanie w terenie prawidłowego i terminowego wykonywania zadań z zakresu administrowania nieruchomościami, przygotowywanie i przeprowadzanie...
