Specjalista ds. egzaminów elektronicznych
Akademia Leona Koźmińskiego jest samodzielną, niezależną finansowo uczelnią wyższą o pełnych prawach akademickich, założoną w 1993 oku i zlokalizowaną w sercu Europy. Oferta uczelni obejmuje różnorodne programy studiów licencjackich, magisterskich, podyplomowych, MBA oraz doktoranckich. Uczelnia uzyskała polskie i uznane na świecie akredytacje, w tym potrójną koronę akredytacji EQUIS, AACSB, AMBA. Zajmuje także wiodące miejsca w światowych i krajowych rankingach edukacyjnych, potwierdzających wysoką jakość kształcenia i działalności naukowo-badawczej. Od 2009 roku Akademia Leona Koźmińskiego nieprzerwanie znajduje się w rankingach „Financial Times” (FT), obejmujących najlepsze uczelnie biznesowe z całego świata.
Centrum Egzaminacyjne
- nadzór organizacyjny i techniczny przebiegu egzaminów elektronicznych,
- wprowadzanie treści do platformy egzaminacyjnej zgodnie z wytycznymi kadry dydaktycznej,
- przygotowanie szkolenia dla wykładowców oraz studentów z platformy egzaminacyjnej,
- wspierane wykładowców w bieżących sprawach związanych z egzaminami elektronicznymi – w obszarze technicznym, merytorycznym, organizacyjnym,
- wspieranie wszystkich procesów egzaminacyjnych w ALK, w tym przygotowanie dokumentacji i instrukcji.
- dyspozycyjność do pracy zgodnie z harmonogramem w tygodniu i w wybrane weekendy,
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2,
- znajomość obsługi pakietu Microsoft Office (Word, Power Point) na poziomie zaawansowanym,
- wykształcenie wyższe,
- znajomość obsługi MS Teams i Excel na poziomie min. średnim,
- rzetelność, komunikatywność, orientacja na klienta,
- dobra organizacja pracy własnej i umiejętność pracy w grupie,
- umiejętność planowania, monitorowania i kontroli.
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w ramach pełnego etatu,
- indywidualne wsparcie merytoryczne na etapie wdrażania i nauki systemów do obsługi egzaminów,
- miejsce pracy w dogodnej lokalizacji i w nowoczesnym budynku,
- pracę w renomowanej Uczelni rozpoznawanej na rynku edukacyjnym w Polsce i zagranicą,
- możliwość rozwoju zawodowego; udziału w szkoleniach, w tym w kursach językowych,
- możliwość korzystania z oferty ALK na preferencyjnych warunkach ze zniżką do 90 %,
- bezpłatny pakiet prywatnej opieki medycznej,
- benefity w ramach świadczeń socjalnych.
Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi na wybrane zgłoszenia.
Zobacz podobne oferty
-
Techniczna obsługa klientów: Odpowiadanie na pytania związane z instalacją i obsługą urządzeń HVAC (pompy ciepła, rekuperacja, klimakonwektory, automatyka). Organizacja i rozwój sieci...
-
Główne obowiązki: Organizacyjny i techniczny nadzór nad egzaminami elektronicznymi. Wprowadzanie materiałów egzaminacyjnych do systemu zgodnie z instrukcjami. Przygotowanie i prowadzenie...