Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)
GEODIS Road Network jest jedną z największych spółek sektora TSL w Polsce. Firma powstała z połączenia doświadczenia dwóch marek: PEKAES i GEODIS. Obie firmy łączy wieloletnia tradycja, doświadczenie i wysoka rozpoznawalność na krajowym i międzynarodowym rynku usług logistycznych. Marka GEODIS jest obecna w 170 krajach, w których zatrudnia ponad 44 000 pracowników. W Polsce GEODIS dysponuje jedną z najefektywniejszych sieci terminali dystrybucyjnych oraz magazynów logistycznych. Zapewniając usługi całego łańcucha dostaw poprzez wyspecjalizowane linie produktowe: dystrybucję drobnicową krajową i międzynarodową, logistykę kontraktową, spedycję całopojazdową krajową i międzynarodową oraz spedycję kolejową, morską i lotniczą.
Do Centrali poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)
Miejsce pracy: Błonie
Główne obowiązki:
- Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy.
- Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych,
- Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich rozwiązywanie lub przekazywanie do realizacji przez dalsze linie wsparcia.
- Współpraca z zewnętrznymi serwisami sprzętu i oprogramowania.
- Instalacja i konfiguracja stacji roboczych oraz urządzeń mobilnych.
- Wydawanie i przyjmowanie wyposażenia IT dla/od pracowników.
- Wsparcie przy pracach inwentaryzacji i utrzymania infrastruktury IT.
- Prowadzenie bieżącej dokumentacji w zakresie powierzonych obowiązków.
Wymagania:
- Wykształcenie o profilu IT lub pokrewnym.
- Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku.
- Umiejętność testowania, diagnozowania urządzeń (desktopy, laptopy, urządzenia mobilne, drukarki),
- Wysoka kultura osobista, komunikatywności i bardzo dobra organizacji pracy.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Umiejętność analizy i rozwiązywania problemów technicznych.
- Gotowość do przyswajania wiedzy technicznej i rozwijania własnych kompetencji.
- Znajomość systemów operacyjnych Windows, pakietu Office oraz sprzętu komputerowego.
- Znajomość urządzeń mobilnych z systemem Android.
- Znajomość podstawowych zagadnień sieciowych i Active Directory.
Mile widziane:
- Znajomość platformy Office 365 / MS Exchange.
- Znajomość systemów wideokonferencyjnych.
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Możliwość rozwoju zawodowego.
- Pracę w młodym i dynamicznym zespole.
- Udział w szkoleniach rozwijających kompetencje osobiste i techniczne.
- Szereg benefitów (prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie na życie i wiele innych).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Dodano: dzisiaj
Medicover Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Aleje Jerozolimskie 96
-
Nasze wymagania: doświadczenie w zarządzaniu domeną Active Directory, zarządzaniem uprawnieniami oraz dostępami do systemów znajomość działania sieci LAN, WLAN znajomość systemów...
© 2020 PRACA W MAZOWIECKIM – Wszelkie prawa zastrzeżone