Specjalista ds. księgowości
Urząd Dozoru Technicznego jest państwową osobą prawną działającą w obszarze bezpieczeństwa urządzeń technicznych. Dołączenie do grona pracowników UDT to możliwość współpracy z ekspertami technicznymi, a także kontakt z najnowocześniejszą technologią wdrażaną w przemyśle. Rozwój gospodarki i związany z nim przyrost liczby oraz rodzajów urządzeń podlegających dozorowi stymulują rozwój kompetencji, umiejętności i stałą aktualizację wiedzy. Pracownicy UDT mają tym samym szerokie możliwości rozwoju w wielu obszarach dotyczących zarówno działalności inspekcyjnej, audytorskiej, jak i szkoleniowej.
Obecnie do Departamentu Finansowego poszukujemy osoby na stanowisko:
- Dekretacja, księgowanie, analiza zdarzeń gospodarczych dotyczących majątku trwałego.
- Dekretowanie, księgowanie, analiza zdarzeń gospodarczych dotyczących wyceny i rozliczenia okresowych inwentaryzacji przeprowadzanych metodą spisu z natury i weryfikacji sald.
- Weryfikacja i akceptacja formalno-rachunkowa dokumentów kosztowych dotyczących rozliczenia zakupu środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych oraz prowadzonych zadań inwestycyjnych.
- Zamykanie i otwieranie w systemie finansowo-księgowym okresów sprawozdawczych w zakresie majątku trwałego.
- Analizowanie wniosków zakupowych dotyczących zakupów środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych.
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: ekonomia, finanse, rachunkowość lub kierunki pokrewne.
- Minimum 4 lata doświadczenia zawodowego w podobnym obszarze.
- Znajomość oprogramowania TETA, MS Office na poziomie min. średnio zaawansowanym.
- Samodzielność, komunikatywność, umiejętność radzenia sobie ze stresem.
- Otwartość na zmiany, precyzyjność, myślenie analityczne.
- Umowę o pracę.
- Pracę w nowoczesnej, dużej i ugruntowanej na rynku organizacji.
- Szeroki pakiet benefitów.
Zobacz podobne oferty
-
OPIS STANOWISKA: Dekretowanie i księgowanie dokumentów i ich weryfikacja pod względem rachunkowym i podatkowym Księgowanie i weryfikacja rozrachunków z kontrahentami i pracownikami Bieżąca i...
-
Obowiązki: prowadzenie pełnej księgowości OZM PZD, prowadzenie ewidencji księgowej środków trwałych, prowadzenie obsługi płacowej i obsługa programu Płatnik, sporządzanie sprawozdań...
-
Warunki pracy Praca administracyjno-biurowa. Opracowywanie dokumentów, prace i czynności koncepcyjne i biurowe. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka...