Specjalista ds. marketingu
SPECJALISTKA/-TA DS. MARKETINGU
Miejscowość: Warszawa ul. Twarda
Poszukujemy energicznej, dobrze zorganizowanej osoby, która wesprze nas w realizacji działań marketingowych oraz wspomoże pracę działu sprzedaży.
- Zarządzanie stroną internetową i mediami społecznościowymi (LinkedIn, Facebook, Instagram)
- Zarządzanie udziałem w eventach, targach, imprezach branżowych, seminariach itp.
- Planowanie i zarządzanie budżetami promocyjnymi
- Monitorowanie skuteczności działań marketingowych, sprzedażowych oraz działań konkurencji
- Zarządzanie systemem CRM
- Ścisła współpraca z innymi działami firmy oraz agencjami reklamowymi i innymi partnerami zewnętrznymi
- Projektowanie materiałów drukowanych, treści stron internetowych i mediów społecznościowych
- Doświadczenie na podobnym stanowisku w dziale marketingu lub sprzedaży
- Bardzo dobra znajomość MS Office oraz narzędzi marketingowych (Canva/ Corel/ Adobe Ilustrator/ Google Ads/ Meta Ads/ CRM)
- Znajomość aktualnych trendów i narzędzi w obszarze zarządzania projektami, kampaniami i procesami marketingowymi, w tym z wykorzystaniem AI
- Kreatywność i pro-aktywność w działaniu
- Dokładność, spostrzegawczość, umiejętność redagowania tekstu i układu graficznego dokumentów
- Wykształcenie wyższe, znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2
- Umowa o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie
- Dogodna lokalizacja biura w centrum Warszawy (okolice Ronda ONZ)
- Przyjazne i wspierające środowisko pracy
- Możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy
- Wyposażenie we wszelkie niezbędne narzędzia pracy
- Szansa na kształtowanie osobistych i zawodowych kompetencji oraz realizację własnych pomysłów
- Pakiet benefitów pozapłacowych (dofinansowanie do opieki medycznej, karty sportowej, ubezpieczenia grupowego itp.)
Zobacz podobne oferty
-
Opis stanowiska: Prowadzenie i bieżąca optymalizacja kampanii Google Ads, LinkedIn Ads, Meta Ads, Analiza, monitorowanie i raportowanie efektywności kampanii, Optymalizacja stron internetowych pod...
-
Zakres obowiązków przygotowywanie rekomendacji budżetów marketingowych, estymacje efektów oraz ich optymalizację w oparciu o dane sprzedażowe, rekomendowanie i wdrażanie nowych digitalowych...
-
Twoje obowiązki przygotowywanie, koordynowanie i realizacja publikacji materiałów prasowych, komunikatów i artykułów inicjowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z mediami i...
