Specjalista ds. Marketingu
Ogłoszenie numer: 9760210, z dnia 2025-04-12
Perpemo to międzynarodowy podmiot świadczący usługi w obszarach obsługi prawnej, obsługi podatkowej i wsparcia przedsiębiorstw na różnych płaszczyznach. Każdego dnia poszerzamy grono naszych klientów, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom nowoczesnego biznesu i oferując kompleksowe rozwiązania w tym zakresie. Rzetelnie podchodzimy do zagadnień podatkowych, dzięki czemu nasi klienci mogą się skupić na prowadzeniu działalności gospodarczej. Obsługujemy podmioty o zróżnicowanej działalności i skali wielkości, od najmniejszych firm jednoosobowych po złożone organizmy gospodarcze i grupy kapitałowe. Nasze usługi cechują się kompleksowością i wysokim poziomem merytorycznym.
Specjalista ds. Marketingu
Miejsce pracy: Warszawa, przy stacji metra Świętokrzyska
Nr Ref.: P/WAW/MA4
Opis stanowiska
- Planowanie i realizacja działań marketingowych;
- Działania marketingowe w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram itp.);
- Konfiguracja i nadzorowanie kampanii (google ads, meta itp.);
- Dbanie o aktualność i spójność treści na stronach www;
- Przygotowywanie materiałów reklamowych;
- Organizowanie eventów, szkoleń;
Wymagania
- Doświadczenie na podobnym stanowisku co najmniej 3 lata;
- Znajomość zagadnień związanych z marketingiem, reklamą i e-commerce oraz narzędzi wykorzystywanych w tych obszarach;
- Znajomość narzędzi marketingowych google ads i meta;
- Znajomość programów graficznych będzie dodatkowym atutem;
- Bardzo duża samodzielność w działaniu i dobra organizacja pracy;
- Umiejętności poszukiwania i weryfikowania informacji;
- Umiejętności pracy w zespole i efektywna komunikacja.
Oferujemy
- Umowa o pracę/zlecenia na pełen etat lub B2B;
- Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od umiejętności i doświadczenia (prosimy o podanie oczekiwań finansowych w aplikacji);
- interesującą, pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie;
- miejsce pracy: Warszawa, Śródmieście (przy stacji metra Świętokrzyska)
Zobacz podobne oferty
-
Planowanie i realizacja działań marketingowych zgodnie z obranymi strategiami Tworzenie i wdrażanie komunikacji marketingowej w różnych kanałach Współorganizacja webinarów oraz badań...
-
Planowanie, wsparcie i realizacja działań marketingowych dla klientów segmentu biznesowego. Opracowywanie strategii marketingowych i materiałów edukacyjnych. Organizacja spotkań, uczestnictwo w...
-
Prowadzenie kampanii reklamowych w Google Ads oraz Meta Ads, zarówno na rynku krajowym, jak i zagranicznym. Optymalizacja wskaźników kampanii oraz monitorowanie ich efektywności. Analiza wyników...
