Specjalista ds. obsługi klienta - laboratorium weterynaryjne
Vetlab, wiodące laboratorium weterynaryjne, poszukuje kandydatów na stanowisko
Jeśli jesteś osobą komunikatywną, z pasją do pracy z klientem i chcesz pracować w dynamicznym środowisku, zapraszamy do aplikowania!
- Bezpośredni kontakt z klientem: Będziesz pierwszym punktem kontaktu dla naszych klientów, pomagając im w rozwiązywaniu problemów i odpowiadając na ich pytania. Twoja empatia i profesjonalizm będą kluczowe!
- Misja z sercem: Twoja praca będzie miała bezpośredni wpływ na zdrowie i dobrostan zwierząt. Każdy dzień przynosi nowe wyzwania i satysfakcję.
- Zespół pełen pasji: Dołączysz do grupy profesjonalistów, którzy wspierają się nawzajem i dzielą swoją wiedzą. W Vetlab tworzymy atmosferę współpracy i wzajemnego szacunku.
- Przyjazna atmosfera: Praca w Vetlab to nie tylko obowiązki, ale także liczne inicjatywy integracyjne i przyjazne środowisko pracy.
- Doskonałych umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych.
- Zamiłowania do pracy z klientem, oraz łatwość w nawiązywaniu relacji.
- Umiejętności pracy w zespole i pozytywnego nastawienia.
- Doświadczenie w obsłudze klienta, mile widziane w branży około medycznej lub weterynaryjnej.
- Komunikatywnej znajomości języka angielskiego.
- Gotowość do pracy w systemie 3-zmianowym (tryb nocny) oraz 1/2 soboty w miesiącu.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Pracę w nowoczesnym laboratorium weterynaryjnym z silną pozycją na rynku polskim i wizją bycia liderem na rynku europejskim.
- Możliwość pracy w zespole ludzi, których łączy troska o zdrowie zwierząt.
- Przyjazną atmosferę pracy i wsparcie we wdrożeniu.
- Benefity? Mamy to! Dostęp do platformy kafeteryjnej z możliwością wyboru (m.in. prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa, vouchery zakupowe), a do tego dodatek świąteczny i urlopowy.
Jeżeli chcesz wziąć udział wyłącznie w bieżącej rekrutacji:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Vetlab Sp. z o.o. do celów prowadzenia rekrutacji na stanowisko, na które aplikuję.”
Jeżeli chcesz brać udział także w przyszłych rekrutacjach:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Vetlab Sp. z o.o. moich danych osobowych do celów udziału w przyszłych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Vetlab Sp. z o.o.”
Informujemy, że wyrażone zgody mogą być w każdym momencie wycofane poprzez przesłanie zgłoszenia na adres email job@vetlab.pl ze wskazaniem adresu email oraz imienia i nazwiska, które należy wykreślić z bazy.
Zobacz podobne oferty
-
Opracowywanie i weryfikacja specyfikacji oraz wymagań dotyczących umów z obecnymi i potencjalnymi klientami. Aktualizacja i kontrola istniejących umów oraz dokumentów. Nadzór nad procesem...
-
Zakres obowiązków: Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej (archiwizacja, skanowanie, przygotowywanie zestawień pocztowych, wysyłka dokumentacji) Rejestracja zgłoszeń Klientów,...
-
Zakres obowiązków: Obsługa klientów firmy Symfonia, w tym telefoniczne i mailowe wsparcie; Informowanie o ofercie firmy oraz rozwiązywanie bieżących problemów klientów; Przestrzeganie...
