Specjalista ds. Obsługi Klienta Norweskojęzycznego
Ogłoszenie numer: 9550741, z dnia 2025-03-17
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta Norweskojęzycznego
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Pomoc klientom poprzez telefon, e-mail oraz czat;
- Wsparcie techniczne oraz administracyjne, m.in. zbieranie opinii, przypomnienia o płatnościach;
- Obsługa reklamacji oraz zapytań dotyczących umów i rozliczeń;
- Obsługa klientów indywidualnych i biznesowych na pierwszej i drugiej linii wsparcia.
Wymagania
- Doskonała znajomość języka norweskiego (C1) i dobra angielskiego (B2);
- Minimum 6 miesięcy doświadczenia w obsłudze klienta;
- Wysokie umiejętności komunikacyjne oraz techniczne;
- Gotowość do pracy zmianowej oraz sprzedaży dodatkowej.
Mile widziane:
- Doświadczenie z systemem CRM.
Oferujemy
- Równouprawnienie i międzynarodowe środowisko pracy;
- Rozwój zawodowy poprzez coaching i mentoring;
- Team-building i wsparcie lidera zespołu;
- Nowoczesne biuro w Warszawie, prywatną opiekę medyczną;
- Umowę o pracę lub zlecenie.
Zobacz podobne oferty
-
Wsparcie dla klientów przez telefon, email, chat, Wsparcie techniczne, Zarządzenie zapytaniami dotyczącymi umów i rozliczeń, Zarządzanie reklamacjami, Obsługa klientów biznesowych i...
-
Profesjonalna obsługa klientów telefonicznie, w tym promowanie ofert i akcji promocyjnych. Informowanie o zaletach produktów. Realizacja celów sprzedażowych. Budowanie i utrzymywanie relacji z...
-
Zakres zadań: Zapewnienie wsparcia klientom w języku włoskim przez telefon, e-mail i chat. Doradztwo w zakresie rezerwacji, biletów i promocji. Rozwiązywanie problemów klientów. Zarządzanie...
