Specjalista ds. Obsługi Klienta w branży medycznej
Ogłoszenie numer: 9551005, z dnia 2025-03-16
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. Obsługi Klienta w branży medycznej
Miejsce pracy: Warszawa, Mokotów
Opis stanowiska
- Telefoniczna i mailowa obsługa klientów zgodnie z najwyższymi standardami
- Przetwarzanie informacji o stanie zdrowia oraz wynikach badań pacjentów
- Terminowe wykonywanie codziennych zadań operacyjnych
Wymagania
- Biegłość w języku polskim (minimum poziom C1) oraz komunikatywna znajomość angielskiego (A2-B1)
- Wysoka kultura osobista, empatia i dbałość o szczegóły
- Motywacja do podejmowania nowych wyzwań oraz rozwoju zawodowego
- Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem
Oferujemy
- Forma zatrudnienia: umowa o pracę lub umowa zlecenie (dla studentów poniżej 26 roku życia)
- Godziny pracy: poniedziałek - sobota 8:00-18:00 (zmiany 8-godzinne)
- Atrakcyjne benefity: pakiet socjalny, karta Multisport, prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do wczasów, zakupu okularów oraz dodatkowe bonusy świąteczne
- Dostęp do platform szkoleniowych i programów promujących zdrowy tryb życia
Zobacz podobne oferty
-
(Remote across Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management;...
-
Zapewnienie kompleksowej i profesjonalnej obsługi Klientów przez system, telefon i mail. Telefoniczny i mailowy kontakt z Klientem. Przyjmowanie i wyjaśnianie reklamacji. Dbanie o poprawność...
-
Obsługa zamówień i przygotowywanie ofert handlowych Kontakt mailowy i telefoniczny z klientem Tworzenie wizualizacji z logo klienta Budowanie i weryfikacja baz danych Współpraca z innymi...
