Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niderlandzkim i angielskim
Ogłoszenie numer: 9445471, z dnia 2025-01-31
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niderlandzkim i angielskim
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klienta (czat, e-mail, telefon);
- Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja celów ustalonych przez zarządzanie i klienta;
- Przestrzeganie procedur i polityk firmy zapewniających jakość;
- Skuteczne i terminowe wykonywanie codziennych zadań;
- Utrzymywanie wysokich standardów jakości rozmów i satysfakcji klientów.
Wymagania
- Znajomość języka niderlandzkiego i angielskiego na poziomie B2;
- Mile widziane doświadczenie w sprzedaży;
- Znajomość MS Office;
- Motywacja i entuzjazm do pracy.
Oferujemy
- Umowę o pracę;
- Podstawowe wynagrodzenie + premie;
- Możliwość zdalnej pracy z dowolnego miejsca w Polsce;
- Współfinansowanie okularów i wczasów, program poleceń pracowniczych, bony okolicznościowe (Boże Narodzenie, Dzień Dziecka, itp.);
- Prywatne ubezpieczenie zdrowotne Medicover;
- Kartę Multisport, a także wewnętrzny program Everbetter promujący zdrowy tryb życia;
- Możliwości rozwoju zawodowego poprzez szkolenia i współpracę międzynarodową.
Zobacz podobne oferty
-
Your daily tasks: Respond to customer inquiries regarding online orders, general product questions, repairs and post-purchase support; Conduct cross-selling to maximize sales opportunities in...
-
Realizacja zamówień i tworzenie atrakcyjnych ofert handlowych. Profesjonalny kontakt mailowy oraz telefoniczny z klientami. Przygotowywanie personalizowanych wizualizacji z logo naszych klientów....
-
Location: Remote from Poland Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and...