Specjalista ds. obsługi klienta z językiem norweskim
Ogłoszenie numer: 9743398, z dnia 2025-04-26
Klient portalu Praca.pl
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem norweskim
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Wsparcie klientów przez telefon, email, chat.
- Udzielanie pomocy technicznej użytkownikom platformy streamingowej, rozwiązywanie problemów technicznych.
- Szybka i efektywna odpowiedź na pytania dotyczące umów i rozliczeń.
- Zarządzanie zadaniami administracyjnymi, w tym wykonywanie połączeń wychodzących i zbieranie opinii.
Wymagania
- Biegła znajomość języka norweskiego (C1) i dobra znajomość angielskiego (min. B2).
- Umiejętności komunikacyjne i słuchania.
- Znajomość obsługi klienta i umiejętności techniczne.
- Proaktywność, kreatywność, orientacja na klienta.
- Mile widziane doświadczenie z systemami CRM.
Oferujemy
- Międzynarodowe środowisko pracy.
- Możliwości rozwoju i wykorzystania swoich talentów.
- Eventy integracyjne oraz wsparcie lidera zespołu.
- Nowoczesne biuro w Warszawie, prywatna opieka medyczna.
- Umowa o pracę lub umowa cywilnoprawna.
Zobacz podobne oferty
-
conducting phone calls / e-mail /chat/ social – media correspondence, supporting incoming and outgoing calls, providing information on the product and service concerned, collecting and processing...
-
Główne obowiązki: Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników wewnętrznych na temat awarii, usterek technicznych w biurze Genewa (główny oddział firmy) Rejestracja zgłoszeń oraz monitorowanie...
-
Przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń dotyczących awarii i usterek technicznych Monitorowanie statusu zgłoszeń i informowanie użytkowników o ich postępach Obsługa mailowa i telefoniczna,...
