Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem szwedzkim
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem szwedzkim
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Udzielanie wsparcia użytkownikom przez telefon, email lub chat, zapewniając doskonałe doświadczenie.
- Techniczna pomoc dla użytkowników platform streamingowych.
- Rozwiązywanie reklamacji klientów, budowanie zadowolenia i zaufania.
- Pierwszy kontakt dla klientów biznesowych i indywidualnych.
Wymagania:
- Umiejętność pracy w zespole, zorientowanie na klienta.
- Biegła znajomość języka szwedzkiego (C1) oraz angielskiego (B2).
- Znajomość obsługi systemów CRM.
- Kompetencje administracyjne i techniczne.
Oferujemy:
- Wsparcie przy relokacji do Warszawy.
- Nowoczesne biuro, pakiet socjalny, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie.
- Rozwój umiejętności poprzez programy szkoleniowe.
- Szybka ścieżka kariery w dynamicznym środowisku.
- Globalne środowisko pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Zobacz podobne oferty
Dodano: dzisiaj
Concentrix
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
-
Zapewnianie wsparcia na najwyższym poziomie dla kluczowych klientów, gwarantując komfortową obsługę. Pomoc w wyborze połączeń lotniczych, produktów oraz metod płatności. Precyzyjne...
Dodano: dzisiaj
Concentrix
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
-
Zapewnienie wsparcia klientom premium, gwarantując ich zadowolenie z podróży. Asystowanie w wyborze lotów, produktów i metod płatności. Precyzyjne zarządzanie rezerwacjami biletów...
Dodano: dzisiaj
Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
-
Oferowanie wsparcia dla użytkowników rozrywki poprzez telefon, e-mail czy chat. Udzielanie asysty technicznej miłośnikom strumieniowania treści. Rozwiązywanie reklamacji klientów z empatią....
© 2020
PRACA W MAZOWIECKIM – Wszelkie prawa zastrzeżone
